Společnost


TV OFFERS, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:23
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15697Odstúpenie od zmluvy a nevrátenie finančných prostriedkov za vrátený tovar

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 3 dny 6 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 8 lety

eva gemzova

Znění stížnosti

Objednala som pre dcéru elastické rifle,ktoré vobec neprisli v pozadovanej velkosti. Malito byt pre dospelu osobu , ale prisli v takej velkosti , že ich oblieklo dieta vo veku 2 roky. V riadnom reklamacnom termíne som ich poslala spat o com mam aj doklad. Presiel mesiac a zatial ziadne vyjadrenie , na telefonat nereaguju, podla mna som sa nechala napalit ako sa nechaju napalit dochodcovia pre smejdovych podvodníckych nákupoch.Tovar som si objednala na zaklade reklamy v TV, zaplatila som kurierovi pri prevzati tovaru.


Produkt

elasticke rifle , v zasielke 3 kusy /modra cierna ,siva/ ,vrátenie tovaru doporučený list prvej triedy p.c .RH086978343SK podany 24.03.2017, prevzaty bol 6.4.2017


Požadované řešení

Žiadam o okamzité vrátenie penazi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.4.2017 11:49, před 8 lety

Jelikož daná kupní smlouva byla uzavřena prostřednictvím prostředku umožňující komunikaci na dálku, má spotřebitelka právo od smlouvy odstoupit ve lhůtě 14 dní od převzetí zboží. Pokud spotřebitelka odstupuje od smlouvy, je povinna o tom informovat prodávajícího (v případě soudního sporu by musela spotřebitelka prokázat, že od smlouvy odstoupila) a vrátit prodávajícímu zboží. Prodávající je povinen vrátit spotřebitelce peněžní prostředky nejpozději do 14 dnů ode dne, kdy bylo od smlouvy odstoupeno. Prodávající nemusí vracet peněžní prostředky dříve, než mu spotřebitelka prokáže, že mu zboží odeslala. V daném případě však již spotřebitelka zboží prodávajícímu odeslala, prodávající je tedy povinen vrátit spotřebitelce přijaté peněžní prostředky.

Nevrátil-li prodávající peněžní prostředky ve výše uvedené lhůtě, může spotřebitelka požadovat také zákonný úrok z prodlení.

Od 1. února 2016 začalo fungovat mimosoudní řešení spotřebitelských sporů při České obchodní inspekci. Spotřebitelka má také možnost se obrátit na tento úřad (návrh na zahájení mimosoudního řešení sporů je možné podat přes následující webový formulář https://adr.coi.cz/cs).

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.5.2017 18:05, před 8 lety

Spotřebitelka nás informovala, že se případ podařilo vyřešit smírnou cestou. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.