Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Na naše dvě telefonní čísla během 1měsíce přišlo už celkem 6 sms, které si automaticky strhly 99kč za jednu. Na jednom čísle 737841042 syn klikl na jednu hru a tím pravděpodobně spustil tento program. Sms již 2x zrušil zprávou STOP SCAN, přesto mu sms za 99kč chodí stále. Na manželovo číslo 605945581 přišlo už celkem 5 zpráv, což je zatím 495kč, které jsme již museli zaplatit, přestože manžel nic nepovolil a hry neotvírá. Vůbec nevím, kdy a jak toto zrušit. STOP sms jsme už psali z obou čísel. Prosím o prověření a okamžité zrušení těchto zpráv a tohoto neuvěřitelného podvodu. Je to zlodějina. Žádám o vrácení peněz. Pokud tak nebude učiněno, předám celou věc k prověření. Všechny sms, jak příchozí, tak STOP SCAN, máme uložené. Moc děkuji za pomoc a věřím v kladné vyřízení.
služba SCAN, McSecure
Vrácení peněz za období 13.3-12.4 celkem 594kč, + min.198kč od 13.4.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele. Jedná se o chybné PR SMS, které řešíme s poskytovatelem.
Přejeme hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den, bylo mi emailem sděleno, že reklamace je uznána a peníze mi budou vráceny na účet. Moc děkuji Dtestu, bez vaší pomoci by dovolání bylo asi nemožné. Jakmile budou peníze na účtu, dám vědět. Ještě jednou díky. PS. Podvodné SMS už nechodí.
Dobrý den paní Budínská,
děkujeme za infomace.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dnes mi byla částka kompletně vrácena na účet. Moc děkuji a věřím, že se to již nebude opakovat. Děkuji D testu. Budínská Vlaďka
Dobrý den paní Budínská,
děkujeme za infomace.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem