Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15698Podvodné sms, které si berou 99kč

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

2 měsíce 12 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 8 lety

Vladimíra Budínská

Znění stížnosti

Na naše dvě telefonní čísla během 1měsíce přišlo už celkem 6 sms, které si automaticky strhly 99kč za jednu. Na jednom čísle 737841042 syn klikl na jednu hru a tím pravděpodobně spustil tento program. Sms již 2x zrušil zprávou STOP SCAN, přesto mu sms za 99kč chodí stále. Na manželovo číslo 605945581 přišlo už celkem 5 zpráv, což je zatím 495kč, které jsme již museli zaplatit, přestože manžel nic nepovolil a hry neotvírá. Vůbec nevím, kdy a jak toto zrušit. STOP sms jsme už psali z obou čísel. Prosím o prověření a okamžité zrušení těchto zpráv a tohoto neuvěřitelného podvodu. Je to zlodějina. Žádám o vrácení peněz. Pokud tak nebude učiněno, předám celou věc k prověření. Všechny sms, jak příchozí, tak STOP SCAN, máme uložené. Moc děkuji za pomoc a věřím v kladné vyřízení.


Produkt

služba SCAN, McSecure


Požadované řešení

Vrácení peněz za období 13.3-12.4 celkem 594kč, + min.198kč od 13.4.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 10:25, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 16:05, před 8 lety

Dobrý den,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele. Jedná se o chybné PR SMS, které řešíme s poskytovatelem.

Přejeme hezký den.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:40, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.5.2017 09:01, před 8 lety


Vladimíra Budínská

Dobrý den, bylo mi emailem sděleno, že reklamace je uznána a peníze mi budou vráceny na účet. Moc děkuji Dtestu, bez vaší pomoci by dovolání bylo asi nemožné. Jakmile budou peníze na účtu, dám vědět. Ještě jednou díky. PS. Podvodné SMS už nechodí.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 13:21, před 8 lety

Dobrý den paní Budínská,


děkujeme za infomace.


Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
29.5.2017 14:06, před 8 lety


Vladimíra Budínská

Dnes mi byla částka kompletně vrácena na účet. Moc děkuji a věřím, že se to již nebude opakovat. Děkuji D testu. Budínská Vlaďka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 14:45, před 8 lety

Dobrý den paní Budínská,


děkujeme za infomace.


Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.