Společnost


Helvetia Apotheke d.o.o.

Počet nahlášených stížností:258
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

85%
15%
Toto skore je založeno na 118 stížnostech.

#15699Nevyžádaná zásilka obtěžování jakýmisi upomínkami

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 14 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 8 lety

Jiří Procházka

Znění stížnosti

Na podzim minulého roku mne na mé telefonní číslo, které jsem v žádném případě neposkytl této společnosti přišel telefonický hovor ve kterém mi chaoticky jakási paní nabízela cosi čemu jsem nerozuměl. Omluvil jsem se že nemám čas s ní komunikovat a na anketní otázky jsem v krátkosti odpověděl. K mému překvapení mi rodiče sdělili, že převzali jakýsi balíček adresovaný na mé jméno. Volal jsem obratem na společnost, že si nepřeji aby mi cokoliv posílali a bylo mi sděleno operátorkou, že již tak společnost nebude činit a zruší zasílání dalších zásilek a za předešlý hovor se mi omlouvala, když mi předtím sdělila ale, že v doprovodném dopise k balíčku bylo napsáno, že pokud sám nezruším zasílání bude mi každých 20 dní zasíláno dál. V textu doprovodného dopisu se ovšem nic takového neuvádí.


Produkt

zákaznické čílo uvedené v dopise je 6774076


Požadované řešení

Žádám o pomoc při jednání s firmou Helvetia a to především o zrušení údajného dluhu 347,-Kč za zboží,které jsem od firmy Helvetia neobdržel, a vyřazení mojí osoby z jejich registru.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 06:02, před 8 lety

Od kupní smlouvy uzavřené po telefonu je možné odstoupit bez udání důvodu do 14 dní od převzetí prvního balíčku, v souladu s § 1829 odst. 1 zákona č. 89/2012 Sb., občanský zákoník. Po uplynutí této lhůty je možné dalšímu plnění zamezit výpovědí smlouvy. V případě výpovědi je třeba splnit veškeré smluvní povinnosti až do účinnosti této výpovědi.

Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.

Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.

Spotřebitel rovněž může písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
25.4.2017 08:34, před 8 lety

Vážený pane Procházko,

nerozumíme zde zcela Vašemu postoji. Dne 16.12.2016 jste nás kontaktoval na zákaznickou linku s tím, že Uvítací balíček uhradíte, protože ten jste si objednal a souhlasil s jeho zasláním, ale druhou pravidelnou zásilku odmítáte uhradit, protože Vás operátor o pravidelném odběru neinformoval.

Nechali jsme proto dohledat objednávkový hovor a vedoucí zákaznického oddělení paní Havlová Vám dne 23.12.2016 volala s informací o výsledku hovoru. Objednávkový hovor byl v pořádku a byly v něm sděleny všechny potřebné náležitosti. S kolegyní Havlovou jste dohodl a potvrdil, že do 30.1.2017 uhradíte tedy jak Uvítací balíček, tak i druhou zásilku. Z jakého důvodu prosím zde nyní píšete, že jste zásilky neobdržel? Když právě kvůli nám jste nás kontaktoval?

Žádáme o Vaše jasné stanovisko, protože zde nejsme my ti, kdo zkouší podvodné praktiky.

Děkujeme a přejeme hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2017 08:37, před 8 lety


Jiří Procházka

Vazeni

Zadam o zaslani hovoru o ktery se opirate. Odmitam narceni z podvodnych praktik. Vas zpusob reseni je velmi zvlastni. Nevim s kym vase pracovnice mluvila a je mi to jedno. V kazdem pripade zadam tedy abyste mi dolozili doruceni vami uvedenych balicku a objednani balicku mou osobou.

Ing. Prochazka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2017 10:47, před 8 lety

Dobrý den,

řešení naší situace je benevolentní, vzhledem ke skutečnosti, že jsme Vám nabídli i proplacení nákladů za poštovné pokud zásilky vrátíte zpět.

Protože na Vás nemáme emailovou adresu (dne 16.12.2016 jste nám na zákaznické lince sdělil, že Vás hovor nezajímá). Zasíláme prostřednictvím dTestu jak objednávkový hovor tak i hovor z 23.12.2016, kdy Vám kolegyně paní Havlová volala, aby Vás informovala o výsledku hovoru a ve kterém jste se dohodli na vypořádání, které z Vaší strany bohužel nebylo dodrženo.

S pozdravem

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
28.4.2017 11:38, před 8 lety


Jiří Procházka

Vazeni,

Ze zaznamu, ktery jste mi zaslali je jasne ze ta vase pani mluvi s nekym kdo ale nejsem ja. Takze nechapu proc obtezujete prave mne. Jmeno a adresu vcetne telefonniho cisla si muze kdokoliv kdekoliv sehnat nebot jsem toto cislo mel na pausal. Zrejme tak jak jste sehnali me cislo, ktere jsem vasi spolecnosti nikdy neposkytl, tak jste take asi sehnali tuto mou adresu.
Zadam tedy abyste mne dale neobtezovali jakymkoliv zpusobem nebot jsem si u vas nic neobjednal a nepreji si abyste nadale pouzivali me jmeno v jakekoliv souvislosti s vasi spolecnosti.Nejde mi o catku ktera je v rozhovoru uvadena ale o zpusob jakym se snazite nekorektne oslovovat a nasledne tlacit na cloveka. Pokud budete i nadale trvat na zaplaceni te pro vas smesne castky tak z principu budu nucen celou vec resit v souladu s platnou legislativou.
Shrnuji tedy. Ja jsem si u vas nic neobjednal a s nikym z vasi spolecnosti jsem nemluvil.

S pozdravem
Ing. Prochazka

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
28.4.2017 11:40, před 8 lety

Dobrý den,

poradí něco dTest v této situaci?

Děkuji

Hezký den

Helvetia Apotheke

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.5.2017 10:28, před 8 lety

Jednou z nejpodstatnějších zásad soukromého práva je zásada "pacta sunt servanda" neboli smlouvy se mají dodržovat, která je mimo jiné zmíněna v § 3 občanského zákoníku. Závazky ze sjednaných smluv se musí splnit. Dohodl-li se smluvní strany na ukončení smlouvy, je spotřebitel povinen tuto dohodu dodržet. Namítá-li však spotřebitel, že dohoda nebyla jeho osobou uzavřena, musí společnost prokázat, že tomu tak bylo. O autentičnosti telefonních hovorů by mohl rozhodnout jedině soud.

Stížnost nyní přeřazujeme na spotřebitele, který má možnost na vývoj případu reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
1.6.2017 05:47, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.