Počet nahlášených stížností: | 46 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý den,
zakoupil jsem v Hervis 8.10.16 obuv Skechers Floater, až do 12.4.17 kdy jsem zjistil závadu jsem jí nosil celkově cca 3m (v zimním období ne). V dubnu se vyskytla vada povolený materiál ze švu na levé botě na přední vrchní části. Obuv je ve velmi dobrém stavu, neošoupaná neopotřebovaná, není špinavá, v místě kde se vada nachází není nijak poškozena. Dne 13.4.17 jsem podal reklamaci kde pracovník pobočky, uvedl jako závadu rozpáraný šev. Dne 19.4.17 mi byla reklamace zamítnuta, pracovníkem prodejny. Nebyla shledána vada, způsobena vadou či sníženou kvalitou materiálu určenou pro tuto kategorii výrobku, ale o mechanické poškození.
Proti uvedenému jsem se odvolal emailem na uvedenou prodejnu. Bylo mi zděleno, že moje reklamace byla posouzená správně, že se nejedná o rozpáraný šev, ale o protržení těsně nad švem. Byla mi nabídnuta sleva ve výši 30% na další výrobky u nich zakoupené.
Opětovně jsem se ohradil a zdůraznil že stav obuvi absolutně neodpovídá jejich tvrzení, že trvám na tom aby posoudil reklamaci výrobce a ne pouze jejich pracovník. Pokud odmítnou znovu přehodnotit reklamaci, že budu muset učinit další kroky. I toto mi bylo zamítnuto s tím, že trvají na svém. A zdělili mi, že pokud mám potřebu tuto věc řešit dále je to moje právo.
Skechers Floater art. 1913271
Požaduji vrácení peněz. Původně jsem požadoval pouze výměnu, po uvedeném přístupu, již nemám zájem si u uvedené společnosti kupovat jakýkoliv výrobek i přesto že než se vyskytla vada kterou reklamuji byl jsem s uvedenou obuví maximálně spokojení.
|
Tweet |
Bylo-li rozhodnuto o reklamaci jako o neoprávněné, ale spotřebitel se závěry reklamace nesouhlasí a dožaduje se nápravy, musí důvody zamítnutí reklamace rozporovat. Silným a přesvědčivým důkazem o tom, že reklamace nebyla vyřízena řádně, je posudek soudního znalce z oboru. Prokáže-li posudek nedůvodnost zamítnutí reklamace, má spotřebitel právo požadovat nápravu nebo má možnost přímo odstoupit od smlouvy, protože jeho reklamace nebyla vyřízena řádně a včas. Odstoupením od smlouvy se závazek ruší od počátku a strany si vrátí to, co si plnily. Kromě toho má také spotřebitel právo na náhradu účelně vynaložených nákladů spojených s reklamací (tedy včetně proplacení znaleckého posudku). Seznam soudních znalců je možné vyhledat mimo jiné na webové adrese www.dtest.cz/soudni-znalci.
Dobrý den,
s Vaší reklamací jsem byl dnes seznámen.
Posouzení se nedá ospravedlnit s tvrzením, že obuv jste nosil "asi 3 měsíce", záruční doba běží od data koupě. Reklamace byla řešena v zákonné lhůtě odpovědným pracovníkem.
Odvolání je nutné sepsat písemně a předat opět na prodejně nebo zaslat na sídlo společnosti. E-mail není právně akceptovatelný.
Nabídnutá sleva byla vstřícným gestem vedoucího prodejny a neměla být pochopena jako satisfakce za neuznanou reklamaci.
Opět, pokud Vás náš zaměstnanec informoval o způsobu dalšího postoupení reklamace, byl to jeho vstřícný krok. Z jeho posouzení byla reklamace neuznána a tím celý proces skončil.
K samotnému posouzení reklamace:
Obuv je v bezvadné stavu. Poškození je patrné v oblasti švu špičky na vnější straně levého půlpáru. Protržení vrchového materiálu je v přesahu přes šev. Jedná se tedy o vadu výrobní a reklamaci oprávněnou.
K dořešení Vás bude kontaktovat vedoucí prodejny.
S pozdravem,
Petr Křivohlavý
Revision/Revize
Hervis Sport a móda, s.r.o.
Nákupní 389/2
Praha 10
102 00
Tel. : +420 720 958 849
Email: petr.krivohlavy@hervis.cz
Hodnocení:
Komentář: Dobrý den,
jsem rád že byla reklamace uznána jako oprávněná. Bohužel mne nikdo nekontaktoval (asi další vstřícný krok) k dořešení. Sám jsem tedy navštívil prodejnu 4 dny po Vašem uznání reklamace a zde mi byla vrácena hotovost.
Chci pouze dodat k Vašemu vyjádření.
Reklamace byla zamítnuta, předávající pracovník pouze řekl "S tím nemůžeme nic dělat"
Začal jsem tedy komunikovat emailem s vedoucím prodejny a toho se několikrát tázal jak mám postupovat dále. Jediným vstřícným krokem z jeho strany byla nabídnuta sleva. Po celou dobu jsem trval na tom že chci aby byla znovu posouzena reklamace, protože jsem přesvědčen o výrobní vadě, chtěl jsem aby byla předána dál, výrobci, dodavateli nebo někomu kdo má kvalifikaci k posouzení toho zdali je to výrobní vada nebo ne.
Bylo mi toto 2x!!!!! zamítnuto s tím, že trvají na svém stanovisku (po celou dobu mi nebylo nabídnuto jakékoliv řešení). Až poté co jsem poslal stížnost na DTEST a zároveň jsem žádal o kontakt na vedoucího reklamací nebo vedení společnosti.
Potom vedoucí změnil názor a napsal že mám znovu obuv donést. Podívá se na ní technik z Prahy. Tím asi myslíte Vámi zmíněný způsob dalšího postoupení reklamce!!!! To jenom pro ujasnění, toho co píšete o vstřícných krocích, které byli učiněny jak píšu až po předání stížnosti DTESTU a žádosti o kontakt na vedení společnosti.
Každopádně děkuji za konečné kladné vyřízení stížnosti.