Počet nahlášených stížností: | 258 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Jelikož jsem obdržela výrobek a zjistila, že jej nemohu ze zdravotních důvodů užívat, žádám tímto o zastavení zasílání dalších produktů.
Produkt má pomáhat po psychické i fyzické stránce, , jelikož obsahuje žen-šen a na tento jsem alergická.
Nechci nadále zasílat jakékoliv další produkty
|
Tweet |
Nabídka pravidelných zásilek inzerovaná společností Helvetia Direct Marketing s.r.o. uvádí, že pro jejich zrušení je třeba informovat zákaznické oddělení. Pravidelné zasílání lze tedy zrušit i telefonicky, ale spotřebitel by měl vždy dbát z důvodů předběžné opatrnosti na to, aby učiněné právní jednání bylo prokazatelné pro případ sporu, tedy nejlépe písemně doporučeně s dodejkou.
Jakákoli zásilka, jež by byla doručena po dni účinnosti výpovědi, bude považována za neobjednané plnění. Spotřebitel jí není proto povinen přebírat. Bude-li mu jen vhozena do schránky, nemusí společnosti na své náklady nic vracet. Pokud společnost ve svých obchodních podmínkách nestanoví žádnou výpovědní dobu, použije se § 1998 odst. 2 občanského zákoníku, který říká, že závazek zaniká dnem účinnosti výpovědi (to znamená jejím doručením společnosti). Při využití služeb poštovního provozovatele se má zásilka za doručenou třetí den ode dne odeslání (§ 573 občanského zákoníku domněnka doby dojití). Zmaří-li vědomě druhá strana (příjemce odstoupení od smlouvy, výpovědi smlouvy) dojití, platí, že řádně došlo (§ 570 občanského zákoníku) a bude vůči společnosti takové právní jednání účinné.
Podle Všeobecných obchodních podmínek (VOP) společnosti Helvetia Apotheke je každých 20 dní kupujícímu zasíláno nové zboží, a to až do doby, kdy kupující smlouvu vypoví. Výpověď je dle VOP možné zasílat na kontaktní adresu zákaznického oddělení: Helvetia Apotheke, PO BOX 86, 102 00 Praha 102.
Spotřebiteli rovněž doporučujeme písemně (nejlépe doporučeně s dodejkou) požadovat po společnosti vyřazení svých osobních údajů z databáze společnosti. Pokud totiž spotřebitel odejme společnosti souhlas se zpracováním osobních údajů, společnost je povinná to respektovat. Pakliže bude společnost nadále i po této písemné výzvě proti vůli spotřebitele nakládat s jeho osobními údaji, bude žádoucí se obrátit neprodleně na Úřad pro ochranu osobních údajů s podáním podnětu na porušování § 5 odst. 5 a § 21 odst. 1 písm. b) zákona o ochraně osobních údajů.
Vážená paní Čmochová,
včera 24.4.2017 jsme s Vámi vedli delší komunikace a opravdu jsme se Vám věnovali. Nejprve jsme Vám emailem potvrdili ukončení zasílání s informací o zaslání pouze Uvítacího balíčku v ceně poštovného a balného 79 Kč, dále jste s námi hovořila i na zákaznické lince, kde Vám kolegyně potvrdila ukončení odběru a potvrdila výmaz z databáze pro marketingové účely, také Vám i toto potvrdila na Vaši emailovou adresu, kde jste nám v druhé emailové komunikace vyhrožovala, že pokud budeme v zasílání pokračovat, budete nucena se obrátit na "jiné orgány", přesto, že nyní Vám potvrzení ukončení odběru potvrzujeme již po čtvrté.
Obdrželi jsme i Váš nahraný záznamník, ve kterém opět rušíte, situace však již byla dořešena emailem a telefonicky, proto kolegyně nenabila dojmu, že je potřeba Vám po x-té potvrzovat zrušení zasílání.
Tímto potvrzuji ukončení odběru a vyřazení z databáze pro marketingové účely.
S přáním hezkého dne
Helvetia Apotheke
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Hodnocení: