Počet nahlášených stížností: | 222 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, 8.10.2016 jsem zakoupila kožené kozačky Lasocki, 12.3.2017 jsem je reklamovala z důvodu rozbitého zipu na pravé botě, po měsíci mi byly kozačky vráceny. S opravou jsem však nesouhlasila, zipy byly vyměněné na obou kozačkách a to za úplně jiné, širší bez kovových jezdců, po prohlídce jsem zjistila na nich že se kroutí, prošití je šikmé a velice nápadné.
dámské kožené kozačky LASOCKI reklamované CCC Brněnská 1825/23a Hradec Králové
Myslím si, že prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a věc nebyla v důsledku opravy nijak znehodnocena. V tomto případě požaduji vrácení peněz. Děkuji S pozdravem Málková Hana
|
Tweet |
Jak uvedla spotřebitelka, prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Nebyla-li vada během reklamace řádně odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.