Společnost


CCC Czech, s.r.o.

Počet nahlášených stížností:222
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:1
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

35%
65%
Toto skore je založeno na 34 stížnostech.

#15707Reklamace dámských kozaček LASOCKI cena 1899 CZK

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
21.04.2017, před 8 lety

Hana Málková

Znění stížnosti

Dobrý den, 8.10.2016 jsem zakoupila kožené kozačky Lasocki, 12.3.2017 jsem je reklamovala z důvodu rozbitého zipu na pravé botě, po měsíci mi byly kozačky vráceny. S opravou jsem však nesouhlasila, zipy byly vyměněné na obou kozačkách a to za úplně jiné, širší bez kovových jezdců, po prohlídce jsem zjistila na nich že se kroutí, prošití je šikmé a velice nápadné.


Produkt

dámské kožené kozačky LASOCKI reklamované CCC Brněnská 1825/23a Hradec Králové


Požadované řešení

Myslím si, že prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a věc nebyla v důsledku opravy nijak znehodnocena. V tomto případě požaduji vrácení peněz. Děkuji S pozdravem Málková Hana


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 18:07, před 8 lety

Jak uvedla spotřebitelka, prodávající je povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena. Nebyla-li vada během reklamace řádně odstraněna, jedná se o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.

Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 19:32, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.