Počet nahlášených stížností: | 62 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Nelibi se mi chovani teto pojistovny,t mobile mi nabidl samozrejme pojistku a ja si ji vzala,jelikoz s pojistkou predtim sem nemela problem( driv se pristroj prinesl na pobocku t mobile oni zapsaly pojitnou udalost a nebyl s tim problem),nyni to clovek musi resit sam primo s pojistovnou,takze se mi stala vec,byly sme s kamaradkouna vyjizdce na konich,a v dobe kdy nemel jet autobus bohuzel jel,ja strcila telefon do kapsy kone sme popohnaly abychom mohly uhnout ze silnice a bohuzel az po chvily sem si vsimla ze telefon nemam,kdyz sem ho nasla bohuzel podle vseho prejety nejakym motorovym vozidlem,pojistovna se vyjadrila,ze mobil vypadl z nezajistene kapsy tutiz vec byla predvidatelna a tim padem nedostanu ani korunu.
U druheho pristroje ktery mam na pojistovne,je zajma jen to proc sem telefon nedala na pojistovnu uz kdysi,jen jim porad dokola musim vysvetlovat to ze mobil sem mela na zarucni oprave a nejak sem si na papire nevsimla toho ze mi tam chlap z t mobile zaskrtl to ze pokud zaruku neuznaji tak souhlasim s tim ze to nahlasi na pojistovnu...porad dokola jim pisu vysvetleni,a uz druhy mozna treti den chteji opet vysvetleni ale opravu telefonu nikdo neresi.
Zabivani se timto problemem,bohuzel nejsem jedina.byla bych rada aby se s timto neco konecne delo,clovek se nema kam dovolat..
|
Tweet |
Práva a povinnosti smluvních stran jsou upraveny v pojistných podmínkách. V těchto podmínkách bývají zpravidla vymezeny výluky z pojištění, tedy případy, na které se pojištění nevztahuje. Bude tedy záležet, jaké výluky z pojištění byly mezi stranami sjednány.
Šetření pojistné události je skončeno sdělením jeho výsledku osobě, která uplatnila právo na pojistné plnění. Spotřebitelka může následně požádat o zdůvodnění zamítnutí pojistného plnění. Toto zdůvodnění musí být v písemné formě a mělo by z něho být jasné, proč bylo pojistné plnění zamítnuto.
Nebude-li možné vyřešit spor se společností smírnou cestou, má spotřebitelka možnost se obrátit na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost BNP Paribas Cardif Pojišťovna, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti řešení sporů přes veřejný portál Vasestiznosti.cz. Nadále je ochotna s nespokojenými zákazníky komunikovat prostřednictvím své infolinky na telefonním čísle 234 240 234 nebo písemným kontaktem na adrese Plzeňská 3217/16, 150 00 Praha 5. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.