Počet nahlášených stížností: | 10 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Slecna s Prodej veci ma okradla mala mi poslat 3 veci ale poslala iba 2 aj to nie to co som si objednala vobec to nebolo to co bolo na obrazku..Tretiu vec a tou boli rifle ani neposlala a ze to posle az v druhom co som nepochopila ked je to jedna objednavka..Rifle neprisli a pani zobrala 52eur.Na druhy den vyhodily na internet ze je to okradacka a okradla uz vela ludi..
Veci na oblecenie
Chcem vratit peniaze ale k nicomu sa pa i nema alebo mech doda to co som pozadovala..
|
Tweet |
Nebylo-li dodáno zboží ve sjednaném množství nebo ve sjednané kvalitě, je vhodné uplatnit reklamaci. Prodávající je povinen přijmout reklamaci v kterékoli jeho provozovně, v níž je přijetí reklamace možné s ohledem na sortiment prodávaného zboží nebo poskytovaných služeb, případně i v sídle nebo místě jeho podnikání. Pokud byla v kupní smlouvě uvedena pro vyřizování reklamací třetí osoba (například servis), může spotřebitelka uplatnit reklamací také u této osoby.
Pokud podnikatel nepřijme reklamaci, dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že podnikatel porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Podat podnět je možné prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít. V řešení případného sporu bude tedy možné pokračovat pouze v občanskoprávním řízení.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.