Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#15714Nedodany balík a neprofesionální pristup

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 7 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2017, před 8 lety

Radek Dvořák

Znění stížnosti

Ppl mi už třetí den v řadě dorucuje balík... bohužel bez úspěchu. Dva dny za sebou se nikdo ani neuracil přijet na adresu doručení, jelikož jsem nezvedl v práci telefon... a třetí den , dnes mi měl být doručen domu na jinou adresu po rozhovoru s call centrem a zjistím, že můj balík byl převezen do Brna a že bude dokonce odeslán zpět odesilateli na mou žádost, která neproběhla, rozhovory jsou í nahravany. Takže balík zaplacený pošlu zpět , abych asi tu firmu obdaroval.. Fakt ta paní asi přemýšlí u toho ... za dovoz jsem si zaplatil a paní z callcentra mi říká jestli si pro něj nemohu přijet.. . Přijde Vám toto normální? Tento článek budu í sdílet a raději si prostě zajedu na poštu. Dvořák


Produkt

Neprofesionální přístup


Požadované řešení

Minimálně omluva, kterou jsem neslyšel od paní z callcentra a nějakou kompenzaci. Balík měl být dárek a takhle na něj budu do úterý minimálně čekat jelikož ppl není schopno mi ho doručit.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2017 09:41, před 8 lety

Zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), a tudíž, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci přepravy zásilky u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím, nikoliv však s přepravcem.

Spotřebitel by mohl řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 19:22, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.