Počet nahlášených stížností: | 1232 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 13 |
Ppl mi už třetí den v řadě dorucuje balík... bohužel bez úspěchu. Dva dny za sebou se nikdo ani neuracil přijet na adresu doručení, jelikož jsem nezvedl v práci telefon... a třetí den , dnes mi měl být doručen domu na jinou adresu po rozhovoru s call centrem a zjistím, že můj balík byl převezen do Brna a že bude dokonce odeslán zpět odesilateli na mou žádost, která neproběhla, rozhovory jsou í nahravany. Takže balík zaplacený pošlu zpět , abych asi tu firmu obdaroval.. Fakt ta paní asi přemýšlí u toho ... za dovoz jsem si zaplatil a paní z callcentra mi říká jestli si pro něj nemohu přijet.. . Přijde Vám toto normální? Tento článek budu í sdílet a raději si prostě zajedu na poštu. Dvořák
Neprofesionální přístup
Minimálně omluva, kterou jsem neslyšel od paní z callcentra a nějakou kompenzaci. Balík měl být dárek a takhle na něj budu do úterý minimálně čekat jelikož ppl není schopno mi ho doručit.
|
Tweet |
Zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), a tudíž, ten je také oprávněn uplatnit reklamaci přepravy zásilky u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou. Spotřebitel uzavřel smlouvu pouze s prodávajícím, nikoliv však s přepravcem.
Spotřebitel by mohl řešit danou situaci s prodávajícím, se kterým uzavřel kupní smlouvu. Prodávající má totiž povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.