Společnost


TelemediaInteracTV Ltd

Počet nahlášených stížností:66
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15715Klamání zákazníka

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 22 dnů 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2017, před 8 lety

Milena Durajková

Znění stížnosti

Dnes to je 22.4 2017 volala do telefonické soutěže Linka lásky a celou dobu hovoru v televizi hlásili. že mají lidé poslední šanci zavolat: čekali na volajícího, který nemá šanci odpovědět. Celou dobu vás nechají čekat. aby vás vyždímali o co nejvíce peněz. Proč ta paní tvrdí, že není nikdo na lince, když volající čekají na lince a nic se neděje, Je to jeden obrovský podvod. nikdo nic nevyhraje, jen se snaží lidi nechat na lince tak dlouho, aby zaplatili za volání co nejvíce peněz. Nechápu, že televize Kino Barrandov takového něco může vysílat. doufám, že tato stížnost nezanikne a že se bude řešit.


Produkt

Podvodné jednání, podstata soutěže nenaplněna.


Požadované řešení

Vráceni mnou provolané a podvodně získané částky 16 min. hovor 90kč/min.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2017 09:37, před 8 lety

V tomto případě se nejedná o státem provozovanou či regulovanou hru, která by podléhala režimu zákona č. 202/1990 Sb., o loteriích a jiných podobných hrách, podmínky soutěže tedy určuje provozovatel. Soutěžící by se s nimi měl před vstupem do soutěže důkladně seznámit.

V případě podezření na podvodné jednání ze strany společnosti doporučujeme spotřebitelce obrátit se na Radu pro rozhlasové a televizní vysílání (Rada pro rozhlasové a televizní vysílání, Škrétova 44/6, 120 00 Praha 2, tel. 274 813 830, 226 236 000, e-mail: info@rrtv.cz, internetové stránky: www.rrtv.cz, elektronická podatelna: podatelna@rrtv.cz). Za zjištěné porušení ustanovení § 2 odst. 1 písm. b) zákona č. 40/1995 Sb., kterého by se společnost dopustila formou zadání reklamy/teleshoppingového bloku, který by byl nekalou obchodní praktikou podle zvláštního předpisu, tj. podle ustanovení § 4 odst. 1 zákona č. 634/1992 Sb., o ochraně spotřebitele, může tento ústřední správní úřad v rámci své kompetence udělit společnosti ve správním řízení pokutu, popřípadě uložit opatření k nápravě.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt, doporučujeme též spotřebitelce, aby se obrátila na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz, které bezplatně pomáhá spotřebitelům řešit spory s obchodníky z jiného členského státu EU, Islandu nebo Norska.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Na Evropské spotřebitelské centrum se také můžete obrátit telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2. V případě, že ESC zjistí porušení veřejnoprávních norem, mohou případ předat dozorovému orgánu v příslušné zemi dle místních předpisů, který činnost obchodníka prověří.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 19:19, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.