Počet nahlášených stížností: | 546 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 9 |
Dne 20.4.2017 v 19:15 jsem byla nakoupit v Penny Hloubětín,pokladní mi účtoval plnou cenu jogurtů ve slevě a místo 8ks markoval 11ks,protože si celou dobu kdy markoval povídal s kolegou z druhé pokladny a nevěnoval pozornost tomu,co markuje.Při řešení tohoto problému jsem byla okradena neznámým pachatelem o peněženku s 15.500,-Kč a všechny doklady.Ochranka stála celou dobu 1m ode mě.Kamery nemají namířeny na pult kde se ukládá nákup.Policie mi sdělila,že krádeže v Penny Hloubětín řeší i 3× týdně.Pokud by jsem nemusela řešit chybné účty z pokladny(ne poprvé)nemusela celá situace vzniknout.Pokladník se ani neomluvil a v podstatě mi řekl,co chci,že mi peníze vrátil.Příšerné chování zaměstnanců v Penny Hloubětín je všeobecně známo,jsem téměř denním zákazníkem.
žádám náhradu vzniklé škody ve výši 15.600,- Kč.
|
Tweet |
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.
Spotřebiteli doporučujeme, aby ohledně krádeže peněženky neprodleně kontaktoval Policii ČR. Služba VašeStížnosti.cz pomáhá k dosažení dohody v případě sporu mezi spotřebiteli a podnikateli prostřednictvím řízené diskuze na serveru www.vasestiznosti.cz. Není ale v našich kompetencích vyšetřovat oznámení trestného činu, popřípadě přestupku proti majetku. K této činnosti je příslušná Policie ČR.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.