Společnost


Penny Market s.r.o.

Počet nahlášených stížností:546
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:9
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 1 stížnostech.

#15717Penny Hloubětín

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2017, před 8 lety

Alena Šlehobrová

Znění stížnosti

Dne 20.4.2017 v 19:15 jsem byla nakoupit v Penny Hloubětín,pokladní mi účtoval plnou cenu jogurtů ve slevě a místo 8ks markoval 11ks,protože si celou dobu kdy markoval povídal s kolegou z druhé pokladny a nevěnoval pozornost tomu,co markuje.Při řešení tohoto problému jsem byla okradena neznámým pachatelem o peněženku s 15.500,-Kč a všechny doklady.Ochranka stála celou dobu 1m ode mě.Kamery nemají namířeny na pult kde se ukládá nákup.Policie mi sdělila,že krádeže v Penny Hloubětín řeší i 3× týdně.Pokud by jsem nemusela řešit chybné účty z pokladny(ne poprvé)nemusela celá situace vzniknout.Pokladník se ani neomluvil a v podstatě mi řekl,co chci,že mi peníze vrátil.Příšerné chování zaměstnanců v Penny Hloubětín je všeobecně známo,jsem téměř denním zákazníkem.


Požadované řešení

žádám náhradu vzniklé škody ve výši 15.600,- Kč.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2017 09:08, před 8 lety

Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.

Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí být klamavá, tedy způsobilá uvést spotřebitele v omyl ohledně ceny výrobku. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitel může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.

Spotřebitel, který je přesvědčen, že došlo k porušení ustanovení § 5, § 12 zákona o ochraně spotřebitele, se může obrátit na regionální či ústřední inspektorát České obchodní inspekce. Adresy jednotlivých inspektorátů lze najít na www.coi.cz. Podnět lze podat i elektronicky přes elektronickou podatelnu ČOI na adrese www.coi.cz.

Spotřebiteli doporučujeme, aby ohledně krádeže peněženky neprodleně kontaktoval Policii ČR. Služba VašeStížnosti.cz pomáhá k dosažení dohody v případě sporu mezi spotřebiteli a podnikateli prostřednictvím řízené diskuze na serveru www.vasestiznosti.cz. Není ale v našich kompetencích vyšetřovat oznámení trestného činu, popřípadě přestupku proti majetku. K této činnosti je příslušná Policie ČR.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 19:05, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.