Společnost


Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group

Počet nahlášených stížností:78
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15718Povinné ručení - škodná událost 4176012861

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 dny 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2017, před 8 lety

Petr Holec

Znění stížnosti

U společnosti Kooperativa mmá zřízené povinné i havarijní pojištění. Dne 13/3/2017 jsem měl dopravní nehodu, kdy byl s účastníky dopravní nehody sepsán záznam o dopravní nehodě bez přítomnosti policie. Mezi účastníky byl bez problémů určen viník dopravní nehody, který se ocitl v protisměru při vyjetí se zatáčky (vozidlo C). V mém směru bylo vozidlo, které prudce zabrzdilo (vozidlo B) a ke střetu s vozidlem C nedošlo, jelikož se o několik cm vyhnuly. Bohužel vozidlo A (moje osoba) jsem již nestačil zareagovat a srazil se s vozidlem přede mnou (vozidlo B). Domnívám se, že jsem měl dostatečnoo vzdálednost od vozidla B. Ohledně škody na vozech tak vozidlo B mělo jen praskly plastový rámeček na SPZ (nebylo hlášeno). A vozidlo A (světlomety, čelní maska a kapota). Při řešení dopravní nehody jsme volali i na linku kooperativy jak celou situaci řešit - s tím, že viníka máme určeného. Škodna událost byla od vozidla A a C nahlášena následující den na pojištovně. Následne vyjádření pojištovny po několika dnech bylo, že celou škodnou událost odložit bze náhrady s tím, že nehodu způsobil řidič vozidla A, jelikož nedodržel bezpečnou vzdálenost.


Produkt

povinné ručení


Požadované řešení

Bezpečná vzdálenost mezi vozidly dle mého názoru byla dostatečná, ale jde o subjektivní názor. Z tohoto důvodu bych chtěl vědět, jestli má smysl se znovu odvolávat či celou škodnou událost jednoduše přehlásit na pojištění havarijní. Děkuji za vyjádření a příjemný den


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 15:46, před 8 lety

Pokud spotřebitel s likvidací pojistné události nesouhlasí, měl by nesouhlas se šetřením pojistné události zaslat pojistiteli a požadovat znovu prošetření případu.

Společnost Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Na žádost společnosti zveřejňujeme její obecné vyjádření k podaným stížnostem:

„Pokud klient není spokojen se službami společnosti Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, může podat písemně či ústně stížnost na jakékoli kontaktní místo této pojišťovny, jejichž seznam je uveden na internetových stránkách www.koop.cz. Pro urychlení vyřízení stížnosti však doporučujeme adresovat stížnost na adresu pro doručování Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Centrum zákaznické podpory, Brněnská 634, 664 42 Modřice případně na e-mailovou adresu info@koop.cz“

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009. Spotřebitel může také využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz/cs.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.