Společnost


Malát Petr

Počet nahlášených stížností:1
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1572Neuznání reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

9 měsíců 4 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Monika Kulikova

Znění stížnosti

Vazeni,
velice dekuji za tuto moznost poradit se s nekym. Nize je muj problem:
Loni jsem zakoupila pres Aukro od tohota pana zimni perovou bundu. letos jsem ji chtela u pana Malata reklamovat, ale ucet na aukro jiz zrejme nema. Tym aukro mi tedy poslal jeho kontakt. oslovila jsem ho s tim, ze bunda po vyprani podle navodu na vysacce ztratila tvar - vypln v bunde se sesypala do rukavu a nerovnomerne v urcitych castch bundy. Takze misty je vyplne moc a misty je to pouha vetrovka. Zkousela jsem ji naklpat, narovnat to, ale nejde to, jiz neni funkcni jako zimni, ani podzimni bunda. Pan se k reklamaci postavil negativne, protoze jsem se spletla ve slove zdimani a suseni. Bundu jsem vyprala a vyzdimala. nesusila, ale spletla jsem se ve vyjadreni. Uznavam chybu zameny slova, ale pan uz na tomto zaklade nechce reklamaci resit. Nejsme ale ve skole, jako bych za spatne slovo dostala znamku a konec. Jenze jde o princip. Jsem si naprosot vedoma, ze mam narok na uznani reklamace. protoze s bundou bylo zachazeno podle postupu na stitku. Chtela jsem budnu poslat na certifikovane pracoviste, aby ji shledli, ohodnotili, ale priznam se, ze skousim jeste jiny postup. ziskani certifikatu, poslani zbozi do Brna a cely proces je pro me drahy. Pokud by pomohla tato cesta, Budu jedine rada, pokud ne, budu muset pristoupit k nakladnejsimu reseni.
Vase operatorka z reklamaci d testu mi sdelila, ze pokud bunda nestala velkou sumu, ze na to obchodnici hresi, ze to jen tak nekdo nebude resit. Jenze jako matka samozivitelka nemam na to, abych si kazdy rok kupovala zimni bundu.
Proste se mi nelibi pristup pana Malata.
Prosim o pomoc ci radu.

Viz: nase emailova komunikace.( ctete od spoda):

Já jsem vám napsal, že jsem se spletl s velikostí, ale určitě jsem vám nenapsal, že ji nemůžete vrátit. Uznal jsem svou chybu a peníze bych vám vrátil samozřejmě včetně poštovného, protože chyba byla na mé straně. Vyj ste si ji ale chtěla nechat, tak teď tady na mě nic nesvádějte!

---------- Původní zpráva ----------
Od: MK - ja <>
Datum: 10. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Pane Malat, asi jako ja se nechala oblbnout s tim, ze jste mel posledni kousel ve velikosti L. Proste jste prodal co jste mel, taky bych vam nemusela verit tenkrat, ze jste se proste chtel zbavit posledniho kusu.
Takze dekuji za vyjadreni k neuznani reklamace. Ja se pouze preklepla ve slove, vy ale nedodrzujete pravidla a zakon o ochrane spotrebitele.

Vase vyjadreni k reklamaci je nesmyslne a neopodstatnene. Prikladam k posudku.
S pozdravem
MK

---------- Původní zpráva ----------
Od: pitrs.malat@seznam.cz
Datum: 10. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

No tak najednou sušení :-)...a teď jak vám můžu věřit, co jste s tou bundou vůbec dělala. To už asi nedokáže nikdo. Já jsem těch bund prodal několik a nikdo nic nereklamoval, proto si ji klidně pošlete na znalecký posudek.

s pozdravem

Malát

---------- Původní zpráva ----------
Od: MK
Datum: 10. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Omlouvam se, nemela jsem na mysli zdimani, spatne jsem se vyjadrila, chtela jsem rict suseni.
Foto prikladam.

Se srdečným pozdravem
MK

---------- Původní zpráva ----------
Od: pitrs.malat@seznam.cz
Datum: 10. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Můžete mi ještě prosím vás poslat foto štítku, jaké tam jsou symboly? Nezdá se mi to ždímání. Pokud bundu necháte nasátou vodou, tak vám možná udělá to, co udělala. Chtěl bych se jen přesvědčit. Jinak těchto bund jsem prodal několik a nikdo nic takového nepsal, tudíž jsem si jist, že to bylo špatným zacházením. Děkuji za poslané foto

Malát

---------- Původní zpráva ----------
Od: MK
Datum: 10. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobry den pane Malat,

nesouhlasim s vasim vyjadrenim k me reklamaci.
Informovala jsem se na presny postup a podminky reklamace a bylo mi jasne receno, ze v pravu jsem, i kdyz se vam to ted zda sporne.
Znovu zopakuji: uplatnuji reklamaci na zimni bundu, kterou jsem prala pouze jednou a to podle doporuceni na 30 stupnu bez zdimani. Po vyprani je vypln bundy nerovnomerna a bunda je tudiz nepouzitelna jako zimni tepla. ( podotykam, ze nejde o spatne zachazeni, o poniceni nosenim ci spatne skladovai - jak pisete).

pokud mi reklamaci neuznate, budu nucena zaslat bundu na certifikovane pracoviste, kde mi vystavi znalecky posudek na zbozi a pouzivani. Verim, ze posudek bude v muj prospech a vy budete nucen reklamaci i tak prijmout a dohradit i naklady za postovne ke znalci a k tomu znalecky posudek, ktery se pohybuje radove kolem 2tis Kc. Bunda vas takto tudiz vyjde jeste draz.

Jde mi o princip, kde jsem si naprosto vedoma setrnym zachazenim s vyrobkem a tudiz o pravo uznani reklamace.

Rada bych dodala, ze pri koupi jsem si objednala velikost M a vy jste mi dodal velikost L. Uz to me prekvapilo, ze pry mate jediny kousek, tak bud ho vratim nebo vratite penize bez postovneho. Jiz to mi prislo divne, ale bundu jsem si nechala, nebylo to az tak zasadni a nemam rada spory.
Ale toto si jiz libit a pouze a jen pro sebe nenecham!

--
S pozdravem

MK

---------- Původní zpráva ----------
Od: pitrs.malat@seznam.cz
Datum: 6. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobrý den,

bohužel, tohle vám jako reklamaci uznat nemůžu. Záruka se vztahuje pouze na výrobní vady.

Záruka se nevztahuje na:

a) vady vzniklé běžným používáním
b) nesprávným použitím výrobku
c) nesprávným skladováním

Malát


---------- Původní zpráva ----------
Od: MK>
Datum: 5. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobry vecer,
bundu jsem podle pokynu vyprala na 30 stupnu, bez zdimani. po vytazeni byla placata, ale myslela jsem si, ze se to spravi jak uschne. jenze ta vypln jiz neni rovnomerne rozlozena v bunde, ale pouze v kulickach jen v urcitych castech. Ten zbytek je to pouze latka, proste jako vetrovka.


Se srdečným pozdravem
MK

---------- Původní zpráva ----------
Od: pitrs.malat@seznam.cz
Datum: 5. 10. 2013
Předmět: Re: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobrý den,

můžu se zeptat, co je na bundě k reklamaci? Díky Malát

---------- Původní zpráva ----------
Od: MK
Datum: 5. 10. 2013
Předmět: Fwd: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobry den,

potrebovala bych reklamovat u vas zakoupenou bundu. detaily ke koupi najdete nize.
Prosim o informace jak reklamovat, kam zbozi zaslat a jaky mate postup reklamace.

Predem dekuji za info

--
S pozdravem

MK

---------- Původní zpráva
Od: Aukro
Datum: 4. 10. 2013
Předmět: Re: [Ticket#: 12623314] Dotaz pro Aukro Jsem kupujícím > Záruky a reklamace u Prodejce s Podnikatelským účtem

Dobrý den, paní Kuliková,

kontaktní údaje na prodejce 25cube uvádím níže.

Petr Malat
Lesni 17
695 01 Hodonin
tel.: 607711099
email: pitrs.malat@seznam.cz

S pozdravem a přáním příjemně stráveného víkendu
--
Martin Štrosner
Aukro tým
http://www.aukro.cz

Pro zrychlení navazující komunikace zvolte možnost odpovědět na tento email. Zasláním nového dotazu přes kontaktní formulář může dojít k prodloužení doby naší odpovědi.

10/04/2013 17:22 -
MK
Dobry den,
dne 27.8.2012 jsem udelala nakup u registrovaneho clena cubestore, 25cube. potrebovala bych kontakt na dotycny obchod, ktery zde na jeho strankach nemohu najit, ponevadz potrebuji reklamovat zakoupene zbozi. Prosim tedy a Vasi podporu, kontakt na prodavajiciho, abych mohla zbozi reklamovat.
Jake jsou, prosim vas, podminky reklamace?
Predem dekuji za odpoved.
S pozdravem
MK

Platby přes PayU
> Zvolili jste metodu platby a přepravy pro zakoupené položky. Níže naleznete podrobnosti o Vašem nákupu.Údaje o transakci:
Prodejce 25cube
Nabídka CubeStore ~*~ dámská zimní BUNDA GIO GOI vel.M (2553421115) Cena za zboží 1 150,00 Kč
ID platby 167058918> Způsob a náklady na přepravu Cenný balík
> 80,00 Kč
> Vaše údaje:
> Doručovací adresa MK
Česká republika
Telefon
Údaje o platbě:
Platební metoda PLATBA 24 přes SERVIS 24
Celkem k platbě předem 1 230,00 Kč


Produkt

CubeStore ~*~ dámská zimní BUNDA GIO GOI vel.L (2553421115), cervena barva, HASC-88.ad, 118-135.bpm


Požadované řešení

zadam, aby pan reklamaci prijal a bundu mi bud vymenil, ale za velikost M (jiz pri nakupu mi omylem poslal velikost L, protoze M nemel) nebo vratil penize. Nechci slevu na jine zbozi. Nechci vymenu za jiny typ bundy.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.12.2013 16:32, před 11 lety

Pokud je uplatněna reklamace je prodejce dle § 19 odst. 1 zákona o ochraně spotřebitele povinný vystavit reklamační protokol. Zároveň je povinný zamítnutí reklamace řádně písemně odůvodnit. Řádné odůvodnění spočívá ve vyjádření se k vadě poté, co byla posouzena. Pouhý argument, že je tento spotřebitel jediný, kdo reklamuje výrobek, je nedostačující.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.9.2014 19:44, před 10 lety

Subjekt Malát Petr byl o podaných stížnostech informován. Bohužel doposud neprojevil zájem se ke stížnostem vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.