Společnost


Macen Mateusz Kutermak

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15720Zakoupil jsem zboží a společnost již zřejmě neexistuje

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

4 měsíce 16 dnů 22 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
22.04.2017, před 8 lety

Jakub Pánek

Znění stížnosti

V prosinci jsem zakoupil led reflektor, nyní je duben a reflektor přestal fungovat, chtěl jsem tedy reflektor reklamovat, společnost však již nemohu vyhledat. Nevím jak dál postupovat, jedná se zřejmě o polského prodejce z Polska, o čemž jsem původně nevěděl.


Produkt

LED reflektor


Požadované řešení

zboží reklamovat a bud opravit nebo vrátit peníze.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.4.2017 08:42, před 8 lety

V obchodních podmínkách e-shopu je uvedena informace, že společnost, se kterou byla uzavřena kupní smlouva, má své sídlo v Polsku. Jedná se tedy o polský e-shop, který se zaměřuje na český trh. V takovém případě se uzavřená kupní smlouva bude řídit českým právním řádem.

To, že nemá podnikatel funkční webové stránky nebo neodpovídá na mail, není určující, i přesto může stále podnikat a měl by reklamaci vyřídit. Pokud prodejce zanikl, velmi záleží na tom, zda šlo o živnostníka, nebo společnost (a.s., s.r.o.). Živnostník má povinnost oznámit i po ukončení podnikatelské činnosti na příslušném živnostenském úřadu, jaká je adresa pro vypořádávání pohledávek, tedy adresa, kde může kupující zboží reklamovat i poté, co zanikl. V případě, že v právním vztahu figuruje zahraniční subjekt, může se spotřebitel o pomoc obrátit také na Evropské spotřebitelské centrum na stránkách www.evropskyspotrebitel.cz. Služby Evropského spotřebitelského centra jsou zdarma.

Podrobný formulář stížnosti je k dispozici na webových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz v záložce „Kontakty“. Ke stížnosti je třeba přiložit doklady, které má spotřebitel k dispozici, např. kopii smlouvy, e-mailovou komunikaci s prodejcem. Na Evropské spotřebitelské centrum se může spotřebitel obrátit rovněž telefonicky na čísle 296 366 155 nebo elektronicky na e-mail esc@coi.cz. ESC pro ČR sídlí na adrese Štěpánská 15, 120 00 Praha 2.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
8.9.2017 20:58, před 7 lety

Podnikatel byl o podané stížnosti informován, bohužel však dosud neprojevil zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.