Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15722Neoprávněně naúčtovaný poplatek - podvodné prémiové sms!

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 23 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2017, před 8 lety

Martin Parchanski

Znění stížnosti

Podobně jako v dalších již zveřejněných případech souvisejících s touto společností, i mé dceři (11 let) přišla opakovaně sms zpráva, která byla následně operátorem zpoplatněna (tzv. prémiová sms).

SMS zpráva měla toto znění:
"Cena zprávy 99 Kč s DPH za službu SCAN. Pro zrušení pošli SMS ve tvaru STOP SCAN na číslo 90319. Více info pošli SMS HELP na 90319."

Tyto SMS zprávy v průběhu měsíce dubna celkem 4x tel. čísla 90319099. Následným naúčtováním vznikla škoda ve výší 392 Kč (doposud).

Jedná se zjevně o podvodné jednání - službu si nikdo vědomě neobjednával a ani nevyužil. Ke spuštění "služby" dochází s největší pravděpodobností na zařízeních s OS Android při návštěvě určitých stránek. Rozhodně nebyla nikam odeslána žádná objednací sms ani neproběhla objednávka služby vědomě jinou formou.

Bohužel jsem na to přišel až při kontrole vyúčtování.


Produkt

Stržení peněz tzv. prémiovou sms zprávou za službu, která nebyla objednána ani využita.


Požadované řešení

Žádám o vrácení celkové neoprávněně účtované částky a zamezení tomu, aby se podobná situace opakovala.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 22:39, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 15:58, před 8 lety

Dobrý den,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
16.5.2017 21:19, před 8 lety


Martin Parchanski

Společnosti ComGate Payments jsem zaslal již před více než 14 dny požasdované údaje, od té doby se mi nikdo neozval. Evidentně není zájem ze stzrany společnosti záležitost řešit. Jakožto "technický agregátor" vědomě umožňuje zjevné páchání trestné činnosti a proto se ve věci obrátím na orgány činné v odpovídajícím řízení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
17.5.2017 05:45, před 8 lety

Stížnost přeřazujeme na společnost, jež má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
17.5.2017 12:50, před 8 lety

Dobrý den pane Parchanski,


děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vámi spojili a částku urgentně zaslali na Váš účet.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.6.2017 09:10, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
16.7.2017 20:50, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.