Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1035
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15729Málo místa při přepravě

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 4 dny 12 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
23.04.2017, před 8 lety

Lucie Homolková

Znění stížnosti

Dobrý večer,

dnes v 18:15 jsem vyjela ze Sušice a byla hlášena výluka na trati Velké Hydčice a Horažďovice předměstí. I když v tuto dobu jezdí mnoho studentů, autobus na přepravu přijel pouze jeden. Byl tudíž celý přeplněný včetně zavazadel. Nejhorší na tom bylo, ze jela mladá maminka se dvěmi malými dětmi a musela stát při jízdě v uličce a jedno z dětí držet a ještě držet oba aby nespadli. Tohle mi přijde opravdu nebezpečné! Nejen kvůli stojícím cestujícím, ale hlavně kvůli malým dětem s rodiči.

Předem děkuji za odpověď.


Požadované řešení

Zvýšit počet dopravnich prostředků při výluce


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 09:04, před 8 lety

Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.7.2017 10:43, před 8 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.