Počet nahlášených stížností: | 1035 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 0 |
Dobrý večer,
dnes v 18:15 jsem vyjela ze Sušice a byla hlášena výluka na trati Velké Hydčice a Horažďovice předměstí. I když v tuto dobu jezdí mnoho studentů, autobus na přepravu přijel pouze jeden. Byl tudíž celý přeplněný včetně zavazadel. Nejhorší na tom bylo, ze jela mladá maminka se dvěmi malými dětmi a musela stát při jízdě v uličce a jedno z dětí držet a ještě držet oba aby nespadli. Tohle mi přijde opravdu nebezpečné! Nejen kvůli stojícím cestujícím, ale hlavně kvůli malým dětem s rodiči.
Předem děkuji za odpověď.
Zvýšit počet dopravnich prostředků při výluce
|
Tweet |
Stížnosti na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek má cestující právo podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti musí společnost vyřídit do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.