Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Od uvedené společnosti jsem zakoupil mobilní telefon. Telefon jsem zaplatil předem na jejích účet, jelikož byla doprava zdarma. Telefon
nedorazil ani po měsíci. Firma nereaguje na telefony ani e-maily a nejde se s ní nijak zkontaktovat.
Samasung Galaxy Ace II
Vrácení peněz nebo dodání objednaného zboží.
|
Tweet |
V případě, že je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost uhradit kupní cenu a prodejce dodat zboží. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo dodáno, je prodejce v prodlení dle § 517 občanského zákoníku a kupujícímu vzniká nárok na vrácení zaplacené kupní ceny i úroků z prodlení.
Společnost Elyst s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.