Společnost


Elyst s.r.o.

Počet nahlášených stížností:2
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#1573Nedodané zboží

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 16 dnů 23 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Zbigniew Bocek

Znění stížnosti

Od uvedené společnosti jsem zakoupil mobilní telefon. Telefon jsem zaplatil předem na jejích účet, jelikož byla doprava zdarma. Telefon
nedorazil ani po měsíci. Firma nereaguje na telefony ani e-maily a nejde se s ní nijak zkontaktovat.


Produkt

Samasung Galaxy Ace II


Požadované řešení

Vrácení peněz nebo dodání objednaného zboží.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
23.12.2013 11:11, před 11 lety

V případě, že je uzavřena kupní smlouva, má kupující povinnost uhradit kupní cenu a prodejce dodat zboží. Vzhledem k tomu, že zboží nebylo dodáno, je prodejce v prodlení dle § 517 občanského zákoníku a kupujícímu vzniká nárok na vrácení zaplacené kupní ceny i úroků z prodlení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
21.8.2014 16:30, před 10 lety

Společnost Elyst s.r.o. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi nabízené mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost pro nereakci subjektu uzavřena.
Spotřebitelé mají nadále možnost pokračovat v řešení sporu v občanskoprávním řízení. Před samotným podáním žaloby doporučujeme zaslat společnosti předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu. Vhodné je také právní zastoupení. Seznam advokátů je k dispozici na http://www.dtest.cz/advokati.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.