Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
tato spolecnost mne psychicky chce orovnat prestoze jsem se od ni odhlasil posilaji mi poukazky o zaplaceni 217kcs uz muj tel nepouzivam pul roku
nevim co mam napsat a kde si mohu stezovat a reseni nevim
|
Tweet |
Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.
Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.
Hezký den,
k vámi uvedenému referenčnímu číslu jste měl v období od 09.03. do 15.03. 2017 aktivní paušální službu - mobilní internet, kterou jste v rámci záruky spokojenosti zrušil. Nicméně poplatky za aktivaci služby a dobu, kdy byla služba aktivní byly standardně zaúčtované.
Zároveň jsem si všimla, že jste již také uhradil fakturu ve výši 217 Kč, čím je vše vyřízeno.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ
vazeni myslim si ze spolecnost o2 vedou gangsteri skorumpovani a mohou si zaplatit pravniky normalni lidi na pravniky nemaji tak to radeji zaplati stejne by u soudu prohrali nebot soudci jsou taky uplatni smejdi jsou oproti nim zlati
kdy v tomto state bude spravedlnost asi nikdy o2 okrada poctive lidi jak to ze jim to prochazi,protoze maji penize aby mohli zaplatit soudce
Hezký den,
mrzí mne, pokud nás takto vnímáte, nicméně vysvětlení jsem vám poskytla výše.
Přeji vám pěkný den
Renáta Drastichová
Guru pro Social media O2 CZ
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.