Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15732Presto ze jiz pul roku neuzivam spolecnost o2 dosla mi zasilka o zaplaceni 217 kcs

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 10 dnů 3 hodiny

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Tibor Farkas

Znění stížnosti

tato spolecnost mne psychicky chce orovnat prestoze jsem se od ni odhlasil posilaji mi poukazky o zaplaceni 217kcs uz muj tel nepouzivam pul roku


Požadované řešení

nevim co mam napsat a kde si mohu stezovat a reseni nevim


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
24.4.2017 08:30, před 8 lety

Z hlediska zjištění existence dluhu je vhodné dohledat, zda byla všechna zaslaná vyúčtování řádně splacena, popřípadě také uchovat doklad o jejich úhradě pro účely pozdější potřeby dokazování.

Pokud spotřebitel s vyúčtováním operátora nesouhlasí, měl by jej reklamovat. Učiní-li tak, ale reklamace bude společností zamítnuta, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2017 16:59, před 8 lety

Hezký den,
k vámi uvedenému referenčnímu číslu jste měl v období od 09.03. do 15.03. 2017 aktivní paušální službu - mobilní internet, kterou jste v rámci záruky spokojenosti zrušil. Nicméně poplatky za aktivaci služby a dobu, kdy byla služba aktivní byly standardně zaúčtované.
Zároveň jsem si všimla, že jste již také uhradil fakturu ve výši 217 Kč, čím je vše vyřízeno.
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
27.4.2017 16:36, před 8 lety


Tibor Farkas

vazeni myslim si ze spolecnost o2 vedou gangsteri skorumpovani a mohou si zaplatit pravniky normalni lidi na pravniky nemaji tak to radeji zaplati stejne by u soudu prohrali nebot soudci jsou taky uplatni smejdi jsou oproti nim zlati
kdy v tomto state bude spravedlnost asi nikdy o2 okrada poctive lidi jak to ze jim to prochazi,protoze maji penize aby mohli zaplatit soudce

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 18:42, před 8 lety

Hezký den,
mrzí mne, pokud nás takto vnímáte, nicméně vysvětlení jsem vám poskytla výše.
Přeji vám pěkný den
Renáta Drastichová
Guru pro Social media O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:39, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 07:59, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.