Počet nahlášených stížností: | 115 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
ještě to není přesně stížnost doufám že pobočka A3 v Karlových Varech se ukáže tak že mi vymění boty AiRMAX mám je dva měsíce a praskla guma na pravé botě byty hodnota 27OO nějak tak čekám vrácení peněz ihned na pokladně či alespon půlku neboli okamžitá výměna do té částky dvasedm vybrat boty zbytek nebo k tomu mikču očekávám wseriozní jednání jsou to mé 3 air max a mám ty botičky rád jo a bacha v podstatě jsem bezdomovec takže očekávám supr jednání ten den co jsem boty kupoval v ulici T.G.masaryka K.V. jsem tam utratil 6800kč s pozdravem Miroslav Krása
nike air UPC-00826220577807, dále 106404546 dále 02\09\16 629993-101 04\05\16 vel. EUR42 made in indonesia fabrique en indonesie
uvede v prvním rámečku vrácení peněz alespon půlky peněz či okamžitá výměna vzhledem k tomu že jsem tam dohromady nechal přes šest tisíc korun
|
Tweet |
Spotřebitel musí nejprve uplatnit u prodejce reklamaci věci a umožnit mu, je-li to potřebné, odborné posouzení vady.
Pokud se jedná o vadu odstranitelnou, má kupující primárně nárok na bezplatnou opravu věci. Dodání nové věci je možné požadovat jen pokud to není vzhledem k povaze vady nepřiměřené. Odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněz je kupující oprávněn jen za předpokladu, že vadu nelze odstranit a dodaní nové věci není možné, popřípadě pro opakovaný výskyt vady po opravě nebo pro větší počet vad. Spotřebitel si místo uvedených nároků může vždy zvolit přiměřenou slevu z kupní ceny.
Při oprávněné reklamaci má spotřebitel právo na náhradu nákladů účelně vynaložených při uplatnění reklamace. Kupující má pak například právo na náhradu nákladů spojených s dopravením věci k prodejci za účelem vyřízení reklamace.
Pokud bylo zboží reklamováno v prvních 6 měsících od jeho převzetí, má se dle § 2161 odst. 2 občanského zákoníku za to, že věc byla vadná už při koupi. V případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že věc v době převzetí vadná nebyla.
Pokud prodávající reklamaci zamítá, má povinnost zamítnutí reklamace řádně odůvodnit. Odůvodnění zamítnutí reklamace by se mělo vztahovat k prokázání skutečnosti, že věc nebyla vadná při převzetí. Vzhledem k síle zákonné domněnky, uvedené v předchozím odstavci, nepovažujeme za prokázání opaku pouhé obecné tvrzení, je nutné zamítnutí přesvědčivě zdůvodnit (nejlépe odborným posudkem). Není-li zamítnutí reklamace řádně zdůvodněno a uplynula-li 30 denní lhůta pro vyřízení reklamace, má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit, neboť jeho reklamace nebyla vyřízena včas (dle § 19 odst. 3 zákona o ochraně spotřebitele). Více informací je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/nejcastejsi-problemy/zamitl-vam-prodejce-reklamaci-zbozi-prevzateho-pred-mene-nez-6-mesici/25.
Nebude-li možné spor vyřešit smírnou cestou, má spotřebitel možnost obrátit se na mimosoudní řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.