Počet nahlášených stížností: | 108 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
18.4.2016 jsem objednávala m.j. položku "Samsung micro SDHC 16GB EVO". Bohužel došlo k poruše a tedy následně k reklamaci. Tato karta byla tehdy v akci, tedy za sníženou cenu. Firma na ní poskytuje "doživotní" záruku.
Mironet mi místo požadované výměny chce vrátit peníze, to je samozřejmě nevýhodné řešení. Chci jen poskytnout tuto kartu - oprava výměnou.
Skladem mají dokonce shodný typ, jen je doplněn adaptérem, který je zanedbatelné hodnoty, dnes se nabízí jako standardní součást mikro sd karet.
https://www.mironet.cz/samsung-micro-sdhc-16gb-evo-sd-adapter-uhs1-class-10-u1-cteni-48mbps-zapis-48mbps+dp205317/
Zástupce firmy mi dokonce nabídl slevu na tuto novou shodnou kartu, což považuji za naprostý výsměch.l
Samsung micro SDHC 16GB EVO
Reklamace výměnou je pro mě jediné akceptovatelné řešení pro zboží, které se vyrábí a v ČR prodává, byť jen v jiném balení. Změna čísla položky v interním systému Mironetu není důvodem nevyhovění.
|
Tweet |
Má-li věc vady, je právem spotřebitelky si zvolit, jaký způsob nápravy upřednostňuje. Nebylo-li možné vadu odstranit opravou věci a spotřebitelka zvolila jako způsob nápravy dodání nové věci, je společnost povinna tuto volbu respektovat.
Žádat dodání nové věci není možné pouze za předpokladu, kdy není v silách prodávajícího novou věc dodat. Ovšem musí se jednat o objektivní stav (například zboží se již nevyrábí a není možné jinou alternativu na trhu obstarat).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.