Počet nahlášených stížností: | 3256 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.4.2017 odeslány peníze z OSSZ Plzeň jih a dnes24.4.2017 peníze stále nedorazili.Jak je vůbec možné v dnešní době počítačů a el.účetnictví trvaní dodání složenky 12 dnů.Urgovali jsme to na OSSZ tam nám řekli že je to pro ně vyřízené že peníze poslali,tak jsme urgovali poštu ale ouvej ani slušně ani s emocema nic se neděje a nemocenské stále v nedohlednu.Podotýkám že je to vzdušnou čerou 6 km.6ádám důkladné vysvětlení.
Okamžitě dodat neprávem zadržované peníze.
|
Tweet |
V tomto případě záleží na skutečnosti, o jaký typ poštovní poukázky se jednalo a zda byla určena do vlastních rukou nebo výhradně do vlastních rukou jen adresáta. V případě doplňkové služby do vlastních rukou podnik vyplatí poukázanou peněžní částku, je-li adresátem fyzická osoba, jen adresátovi, zmocněnci adresáta, zákonnému zástupci adresáta nebo zmocněnci zákonného zástupce adresáta. V případě doplňkové služby výhradně do vlastních rukou jen adresát podnik vyplatí poukázanou peněžní částku výhradně jen adresátovi.
Pokud odesílatel nepožádal o tyto doplňkové služby, podnik ji může vyplatit jiné vhodné fyzické osobě, která souhlasí s tím, že poukázanou peněžní částku adresátovi předá, a která převzetí poukázané peněžní částky potvrdí svým podpisem. Postupovala-li pošta tímto způsobem, měla adresátovi některým ze způsobů uvedených v čl. 24 odst. 2, 3 a 6 poštovních podmínek předat písemné upozornění, aby si dodanou peněžní částku vyzvedl u stanoveného příjemce.
Odesílatel nebo adresát mohou do jednoho roku od podání u kterékoliv pošty reklamovat dodání. Na základě reklamace podnik zjistí, zda a jak byla poukázaná peněžní částka dodána. Podnik nezkoumá totožnost ani způsobilost fyzické osoby, která reklamaci jménem odesílatele nebo adresáta uplatňuje. Podnik přijme reklamaci jen za podmínky, že reklamující předloží podací stvrzenku. Jestliže se zjistí, že reklamovaná poukázaná peněžní částka byla vyplacena v souladu s uzavřenou smlouvou, podnik písemně oznámí osobě, jejímž jménem byla reklamace uplatněna, kdy a komu byla vyplacena (pokud by byla oprávněna vyplacena jiné osobě, jedná se o bezdůvodné obohacení, které musí být vydáno spotřebitelce). Reklamace musí být vyřízena do 30 dnů od jejího uplatnění. Pokud Česká pošta nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne.
Česká pošta, s.p. se rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.
Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.