Společnost


Česká pošta, s.p.

Počet nahlášených stížností:3256
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

0%
100%
Toto skore je založeno na 31 stížnostech.

#15741Nedoručování a neoznamování balíků

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

16 hodin 58 minut

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Jan Olejník

Znění stížnosti

Již dvakrát pošta 82 dostala balík z ciziny, a nejen, že jej nedoručila, ale ani nedoručila oznámení o uložení zásilky. Balík tak byl po uplynutí lhůty odeslán zpět odesilateli. První případ v létě 2016, nyní opět. Pro první zásilku bohužel nemám trasovací číslo, pouze fotografii vráceného balíku s jasně čitelným "nevyžádáno ve stanovené lhůtě", musel se tedy dostat až na konečnou poštu. Druhý balík s trasovacím číslem stihl obdobný osud, tentokrát už jasně čitelný v trasovacím logu. Opět nedoručeno, a žádné oznámení, po uplynutí lhůty zasláno zpět odesilateli.


Produkt

Pošta 82, doručování balíků


Požadované řešení

Bylo by samozřejmě ideální, kdyby pošta balíky doručovala, jak má, jen zcela výjimečně se stává, že na dané adrese nikdo není, a k doručení dojít nemůže, ale pro začátek, prosím, doručujte aspoň ta oznámení o uložení zásilky.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 06:09, před 8 lety

Pokud doručovatel adresáta nezastihne, zanechá mu ve schránce oznámení o uložení zásilky na poště. Pokud však zákazník nenalezne výzvu ve schránce, může podat na příslušné poště reklamaci vadného dodání.

Podle čl. 43 odst. 2 Poštovních podmínek České pošty, s.p. má zákazník možnost uplatnit reklamaci poštovních služeb na kterékoli pobočce České pošty. Podnik se zavazuje k tomu, že zákazníka vyrozumí o vyřízení reklamace do 30 dnů od jejího podání. Pro mezinárodní zásilky platí, že reklamující obdrží výsledek reklamačního řízení do 3 měsíců od přijetí reklamace.

Pokud provozovatel poštovních služeb nevyhoví nebo nevyřídí reklamaci vad poskytované poštovní služby, je odesílatel nebo adresát oprávněn podat u Českého telekomunikačního úřadu návrh na zahájení řízení o námitce proti vyřízení reklamace bez zbytečného odkladu, nejpozději však do 1 měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace nebo marného uplynutí lhůty pro její vyřízení, jinak právo uplatnit námitku zanikne. Podání návrhu podléhá správnímu poplatku.

Česká pošta, s.p. se však rozhodla nevyužít službu VašeStížnosti.cz pro řešení sporů se svými zákazníky. Vzhledem k tomu, že je námi poskytované mimosoudní řešení sporů založeno na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.

Toto rozhodnutí je podpořeno faktem, že Česká pošta shledává svůj systém pro příjem, evidenci a řešení stížností jako dostatečný. Dle vyjádření České pošty přijme podání týkající se služeb poskytovaných Českou poštou nebo jednání jejích zaměstnanců kterákoliv organizační jednotka. Podání mohou být uplatněna telefonicky, osobně, dopisem, faxem, elektronickou poštou nebo datovou schránkou.

Pro úplnost přikládáme odkaz, který obsahuje kontakt na poštovního ombudsmana: http://www.ceskaposta.cz/o-ceske-poste/kontakty/postovni-ombudsman.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.