Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15742Poplatek za službu, kterou nevyužívám

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

3 dny 1 hodina

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Viktor Pavlas

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 6. ledna mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02.". Zprávě jsem nevěnoval velkou pozornost, myslel jsem si, že je to prosté oznámení o změně ceny této služby (kterou jsem nikdy nepoužíval). Následně mi stejná zpráva přišla i 24. března. Opět jsem tomu nevěnoval pozornost. Ovšem v dubnu mi tato zpráva začala chodit častěji, konkrétně 12., 18., 19., 21. a 24. (dnes). K internetu se ovšem připojuji pouze z wifi, mimo wifi na internetu nejsem (připojuji se buď doma na domácí wifi nebo ve škole na školní wifi).


Produkt

Internet v mobilu


Požadované řešení

Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*7 kč).
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 07:54, před 8 lety

Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.

Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V daném případě záleží na okolnosti, zda-li internet v mobilu není součástí spotřebitelem zakoupeného tarifu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 14:06, před 8 lety

Pěkný den,
blokování připojení k mobilní sítí a taktéž navrácení částky za připojení v rámci vstřícnosti pro vás nyní zadávám.
K dalšímu připojení k mobilním datům již nedojde.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
27.4.2017 17:11, před 8 lety


Viktor Pavlas

Hodnocení:

Komentář: Děkuji za vyřešení mého problému.