Počet nahlášených stížností: | 1247 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 5 |
Dobrý den, dne 6. ledna mi přišla SMS s tímto zněním: "Za pripojeni k internetu Vam bude uctovano 29kc/24h. Pro chytre telefony je vyhodnejsi tarif Internet v mobilu. Vice zdarma na http://mo2.cz/ivm 02.". Zprávě jsem nevěnoval velkou pozornost, myslel jsem si, že je to prosté oznámení o změně ceny této služby (kterou jsem nikdy nepoužíval). Následně mi stejná zpráva přišla i 24. března. Opět jsem tomu nevěnoval pozornost. Ovšem v dubnu mi tato zpráva začala chodit častěji, konkrétně 12., 18., 19., 21. a 24. (dnes). K internetu se ovšem připojuji pouze z wifi, mimo wifi na internetu nejsem (připojuji se buď doma na domácí wifi nebo ve škole na školní wifi).
Internet v mobilu
Zjištění, proč mi byl tento poplatek účtován.
Vrácení peněz (29*7 kč).
Zablokování veškerých placených služeb kromě volání a SMS na mém telefonním čísle.
|
Tweet |
Spotřebiteli v tomto případě doporučujeme uplatnit reklamaci vyúčtování, a to nejlépe písemně, případně jinou formou, která zachytí obsah reklamace pro pozdější reprodukci. Reklamaci na vyúčtování ceny je účastník oprávněn uplatnit bez zbytečného odkladu, nejpozději do 2 měsíců ode dne dodání vyúčtování ceny za poskytnutou službu, jinak právo zanikne. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči splnění povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu.
Operátor je povinen vyřídit reklamaci na vyúčtování ceny bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V daném případě záleží na okolnosti, zda-li internet v mobilu není součástí spotřebitelem zakoupeného tarifu.
Pěkný den,
blokování připojení k mobilní sítí a taktéž navrácení částky za připojení v rámci vstřícnosti pro vás nyní zadávám.
K dalšímu připojení k mobilním datům již nedojde.
S pozdravem a přáním pěkného dne,
Petr Šimeček
Guru pro Social Media, O2
Hodnocení:
Komentář: Děkuji za vyřešení mého problému.