Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15747Podvodné objednání služby

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

7 měsíců 8 dnů 19 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Jan Dovolil

Znění stížnosti

Dobrý den,

dne 20.3. byla klamavou obchodní praktikou objednána služba antiviru, která nebyla nikdy využita. Na tuto činnost jsme přišli až při následném měsíčním vyúčtování.

Proces nechtěného objednání anitviru je stejný, jako u ostatních reklamací, které jsou publikovány na webových stránkách www.vasestiznosti.cz.

Celkově bylo nepravém odečteno 6 SMS v hodnotě 594 Kč než byla služba deaktivována zasláním sms ve tvaru STOP SCAN na tel. číslo 90319.


Produkt

Anitivirus


Požadované řešení

Omluva za klamavou obchodní praktiku, navrácení stržených finančních prostředků na bankovní účet a zablokování této klamavé obchodní praktity.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 06:49, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2017 12:13, před 8 lety

Dobrý den pane Dovolil,

společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.

Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz

Děkujeme.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.5.2017 08:22, před 8 lety

Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
26.5.2017 16:21, před 8 lety


Jan Dovolil

Dobrý den,

společnosti ComGate Payments jsem předal požadované informace o telefonním čísle a bank. účtu, do této chvíle jsem však neobdržel zpětné zaslání uhrazených finančních prostředků.

Díky a s pozdravem.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
29.5.2017 13:13, před 8 lety

Dobrý den pane Dovolile,


děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby se s Vámi spojili a částku Vám urgentně zaslali na Váš účet.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
21.6.2017 23:59, před 8 lety


Jan Dovolil

Dobrý den,

stále mi nebyla uhrazena dlužná čístka, která byla neoprávněně stržena z telefonního čísla 732 476 764. Žádám o okamžité proplacení dlužné částky na bankovní účet číslo: 1192320053/0800. V opačném případě podniku další kroky k navrácení dlužné částky a proplacení vzniklých nákladů, tímto neoprávněným jednáním.

Dovolil

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.12.2017 15:11, před 7 lety

Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.