Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 20.3. byla klamavou obchodní praktikou objednána služba antiviru, která nebyla nikdy využita. Na tuto činnost jsme přišli až při následném měsíčním vyúčtování.
Proces nechtěného objednání anitviru je stejný, jako u ostatních reklamací, které jsou publikovány na webových stránkách www.vasestiznosti.cz.
Celkově bylo nepravém odečteno 6 SMS v hodnotě 594 Kč než byla služba deaktivována zasláním sms ve tvaru STOP SCAN na tel. číslo 90319.
Anitivirus
Omluva za klamavou obchodní praktiku, navrácení stržených finančních prostředků na bankovní účet a zablokování této klamavé obchodní praktity.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Dovolil,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.
Žádáme spotřebitele o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Dobrý den,
společnosti ComGate Payments jsem předal požadované informace o telefonním čísle a bank. účtu, do této chvíle jsem však neobdržel zpětné zaslání uhrazených finančních prostředků.
Díky a s pozdravem.
Dobrý den pane Dovolile,
děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby se s Vámi spojili a částku Vám urgentně zaslali na Váš účet.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.
Dobrý den,
stále mi nebyla uhrazena dlužná čístka, která byla neoprávněně stržena z telefonního čísla 732 476 764. Žádám o okamžité proplacení dlužné částky na bankovní účet číslo: 1192320053/0800. V opačném případě podniku další kroky k navrácení dlužné částky a proplacení vzniklých nákladů, tímto neoprávněným jednáním.
Dovolil
Společnost již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitel může obrátit na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.