Společnost


PPL CZ s.r.o.

Počet nahlášených stížností:1232
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:13
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

66%
34%
Toto skore je založeno na 3 stížnostech.

#157483 potíže během týdne

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Eva Kostovová

Znění stížnosti

Nechala jsem si poslat 3různé balíky,s tím,že ve chvíli kdy přijde emailem info o dni doručení,nechám si je uložit na uložiště Žabka,neboť zde pracuji.
První balík jsem očekávala v sobotu 22.4.2017.Doručení balíku na Vámi zvolený parcel shop již proběhl.
Sakra jsem přece v práci a nic.Čekala jsem dárek pro syna k narozeninám.Peníze jsem investovala a další dárek v sobotu večer,když jsme v Žabce do půlnoci už neseženu.Promnu si oči a z emailu na mě kouká parcel shop,ale né ten,který jsem si vybrala já,ale pohodlný řidič.Volám na oddělení reklamací PPL a žasnu,prý balík nemohl být doručen do Žabky,protože tam měli problémy s přijetím,zvesela mi lže do ucha paní na druhém konci linky.Synovi jsem se omlouvala,ale stejně byl zklamaný a plakal,je to ještě dítě a já pracuji rukama za kulový a ne v parlamentu,abych koupila někde něco jiného.
Druhé zklamání hned dneska.Nejen že manžel musel pro synův dárek do jiného parcel shopu na druhém konci města,ale druhý balík,který mi měl PPL doručit dnes mi ani nepřišla sms,ani email,ale řidič zavolal,aťsi pro autobaterii-tedy druhý balík dojedem laskavě na OMW,pumpu.Když jsem bez auta kvůli tomu že čekám na autobaterii,navíc v práci,způsobil mi nemalé komlikace.Manžel se musel vypravit půjčeným autem z Dobříše na pumpu v Příbrami pro balík,který mi ani neumožnil řidič nechat na parcel shopu Žabka.Další a teď už vím že poslední balík,který mi měla společnost uložit v Žabce zítra,je opět proti mé vůli uložen v jiném parcel shopu.O důvodu si myslím své.A teď vyzívám PPL k odůvodnění takových pochybení.


Produkt

č.balíků:41290211982,dále41290211738,od dalšího č.nemám,to bylo na tu pumpu


Požadované řešení

Požaduji odškodnění ve výši 1000,-kč za psychickou újmu,jež utrpěl můj syn.Klidně to strhněte panu řidiči a paní prolhané telefonistce napůl.Za to že baterii do auta i přes poplatek PPL si musel vyzvednout manžel na pumpě vrátit zpět poplatek za doručení.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 05:51, před 8 lety

Pokud nebyla služba poskytnuta nebo nebyla poskytnuta ve sjednané kvalitě, má možnost odesílatel službu reklamovat. Za včasné doručení ve vztahu mezi podnikatelem a spotřebitelem odpovídá podnikatel, protože povinnost dodat zboží je dle českého práva splněna dojitím zboží do místa dodání, tj. standardně do bydliště spotřebitele. Vzhledem k tomu, že zasílatelskou smlouvu uzavíral prodávající (odesílatel zboží), ten je také oprávněn uplatnit reklamaci u svého smluvního partnera, pokud služba nebyla poskytnuta v souladu se smlouvou.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 12:59, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.