Společnost


iMedia 888 GmbH

Počet nahlášených stížností:38
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15749Reklamacia

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 21 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
24.04.2017, před 8 lety

Peter Brösztl

Znění stížnosti

Dobrý deņ.Volám sa Peter Brösztl. Neviem,ako sa to mohlo stať,že ste mi stiahli za VIP členstvo Casual dating 298,80€,21.11.2016 zrealizovanej z mojej platobnej karty Ja som bol členom VIP od 20.11.2015 a už v maji 2016som vas požiadal o zrušenie členstva na faxovú adresu,na ktorú ste nereagovali.V novembri 2016ste mi poslali na moju mailovu adresu ,že sa so mnou lúčite,a na to ste mi stiahli za službu,o ktorú som vôbec nežiadal a ktorú nemám v úmysle využívať a nevyužívam 298,80€.Preto žiadam o vrátenie tejto sumi na môj účet v.Ináč budem nútený postúpiť túto záležitosť svojmu právnikovi.Dúfam,že ide iba o nedorozumenie a vyrieši sa to.S pozdravom Brösztl


Požadované řešení

Vrátenia peňazí.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 11:31, před 8 lety

Není možné, aby společnost fakticky neumožňovala smluvní vztah ukončit. Taková ujednání jsou zakázaná. Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" společnosti iMedia888 GmbH je možné smlouvu vypovědět prostřednictvím emailu nebo faxu. Smluvní je ukončen po uplynutí výpovědní doby, která se liší podle délky zvoleného předplatného.

Pokud spotřebitel výpověď VIP členství zaslal prokazatelnou formou například prostřednictvím společností uváděné emailové adresy: podpora@thecasuallounge.cz či faxu, popřípadě se pokoušel zaslat, ale z důvodů na straně podnikatele mu to nebylo umožněno, jde to k tíži podnikatele.

Dle informací uvedených v "podmínkách užívání" se smluvní vztah automaticky jednou prodlouží o dobu, na kterou byl sjednán. Po uplynutí doby, na kterou byl závazek automaticky prodloužen, je smluvní vztah ukončen. Pokud společnost bez svolení spotřebitele několikrát automaticky prodloužila závazek, nepostupovala v souladu se svými obchodními podmínkami a spotřebitel by mohl žádat vrácení peněžních prostředků, které mu byly neoprávněně strženy za druhé a další automatické prodloužení smluvního vztahu bez jeho svolení.

Pokud by společnost prostřednictvím platební karty strhla neoprávněně z účtu spotřebitele další peněžní prostředky, je vhodné využít služby chargeback, kterou poskytuje většina evropských bankovních společností ve spolupráci s vydavateli platebních karet. Jedná se o služby, kdy bankovní společnost vrátí podvedenému spotřebiteli peněžní prostředky zpět na účet a následně si jejich vymáhání po obchodníkovi zajistí sama. Více o této službě naleznete na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3189/esc-kdy-je-lepsi-platit-kartou.

Z důvodu předběžné opatrnosti může také spotřebitel požádat svoji bankovní společnost o blokaci platební karty, kterou použil pro zaplacení VIP členství. Blokace platební karty však může být spojena s určitým poplatkem.

Vzhledem k tomu, že se jedná o zahraniční podnikatelský subjekt z Německa, doporučujeme spotřebiteli, aby se v případě nevyřešení situace v mimosoudním řešení sporů, obrátil na Evropské spotřebitelské centrum na internetových stránkách www.evropskyspotrebitel.cz.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
15.8.2017 19:04, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.