Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
OD futurum Brno dne 23.4.2017 jsem zakoupila inline brusle a druhý den 24.4.2017 19:30 jsem je šla vrátit nepoužité!! bylo mi oznámené že nevracejí peníze jen nějaké poukázky které jsou zbytečné a nebo jiné zboží já moc ve sportisimu nenakupuji a už nikdy nic nekoupím. kdyby to měly napsané aspoň u pokladny a ne aš na účtence kde tahle informace už mi je ničemu!!! já jsem zákazník který chce byt informován a nebyla jsem informována před koupi ale aš po koupi. a k tomu vedoucí byla arogantní no tak už chuť nakupovat v sportisimu nemám a už nikdy mít nebudu.
Zealot CLASSIC ELLA Dámské fitness brusle
vrátit peníze
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitelka nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.