Počet nahlášených stížností: | 129 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 2 |
Dobrý den,
chtěla bych podat stížnost na Českou pojišťovnu. Dne 31.8.2015 se mi stala dopravní nehoda, kterou mi způsobil pojištěnec České pojišťovny.
Od vzniku pojistné události, řeším stále problémy s touto pojišťovnou. Nejdříve byly problémy ohledně vyplacení škody na vozidle, které se doposud nevyřešily.
Momentálně řeším s Českou pojišťovnou problémy ohledně vyplacení škody z ušlého zisku. Už od podzimu mám problém s likvidátorkou p. Z. K., která absolutně nekomunikuje. Nahrála jsem jí před internet veškeré potřebné dokumenty, tvrdila mi, že pojišťovna má na vyřízení 3 měsíce.
Paní K. jsem upozorňovala, že pokud by jí nějaký dokument chyběl nebo by potřebovala cokoliv doplnit, aby mně kontaktovala. Čekala jsem tři měsíce a stále nic ... ,když jsem kontaktovala pojišťovnu bylo mi jednou řečeno, že má likvidátorka je na dlouhodobé dovolené poté mi bylo řečeno, že dlouhodobě marodí, a že nikdo neví, kdy se vrátí do práce. Osobně tedy nerozumím, jak je možné, že někdo v takové společnosti jako je Česká pojišťovna je dlouhodobě nemocen a nemá za sebe zástup.
Po čase jsem se dovolala a bylo mi řečeno, že je zapotřebí razítko od Sociální správy. Nerozumím, proč mně pojišťovna nemůže kontaktovat, že jí chybí razítko.
Dokument jsem odeslala do zaměstnání, kde ho odeslali na Správu Sociálního zabezpečení, cca po 2 měsících mi dokument přišel zpět.
Dne 3.3.17 jsem opět naskenovala veškeré dokumenty, které po mně chtěla p. K. pod svou šk. událost. Stále nic.
Dnes jsem se snažila dovolat své likvidátorce, bohužel bezúspěšně.
Jednání od České pojišťovny se mi absolutně nelíbí. A prosím nápravu a vyřešení mé šk. události.
S pozdravem
S.Jelínková
Reakci na svou stížnost si představuji tak, že konečně Česká pojišťovna začne komunikovat se svými klienty.
|
Tweet |
Podle § 9 odst. 3 zákona o pojištění odpovědnosti z provozu vozidla má pojišťovna povinnost provést šetření škodné události bez zbytečného odkladu. Pojišťovna je povinna ukončit šetření do tří měsíců ode dne, kdy bylo uplatněno právo na plnění z pojištění. Není-li tomu tak, musí pojišťovna podat poškozenému písemné vysvětlení k těm jím uplatněným nárokům, u kterých nebylo možné ve stanovené lhůtě ukončit šetření.
Nesplní-li pojišťovna některou z výše zmíněných zákonných povinností, zvyšuje se částka pojistného plnění, jehož se prodlení pojišťovny týká, o úrok z prodlení. Sazba úroku z prodlení se stanoví ve výši diskontní sazby stanovené Českou národní bankou, platní k prvnímu dni prodlení navýšené o 4 % ročně. Úroky z prodlení se stanovují vždy samostatně za každý započatý měsíc prodlení ve výši jedné dvanáctiny sazby z úroku z prodlení, přičemž sazba z úroku z prodlení se aktualizuje každý měsíc s využitím diskontní sazby České národní banky, platné k prvnímu dni daného měsíce prodlení. Ve smlouvě však může být sjednána i vyšší sazba.
Vážená paní Jelínková,
děkujeme za podnět. Vaši záležitost již prošetřujeme pod č.j. 17C011I5.
S ohledem na ochranu osobních údajů a dále na povinnost mlčenlivosti, která je nám zákonem o pojišťovnictví uložena, Vám bude v co nejkratším možném termínu zasláno vyjádření na Vaše kontaktní údaje.
S pozdravem
Tým klientské spokojenosti
Česká pojišťovna a.s.
Případné dotazy Vám rádi zodpovíme prostřednictvím e-mailové adresy stiznosti@ceskapojistovna.cz Rovněž nás můžete písemně kontaktovat na naší korespondenční adrese Česká pojišťovna a.s., Tým klientské spokojenosti, P.O.Box 305, 659 05 Brno.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.