Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Při měsíčním vyúčtování jsme zjistili, že bylo z mobilního telefonu nezletilé dcery strženo 99,- za zboží - antivir, který jsme si neobjednali. Při zjišťovaní jak k tomu došlo, se svěřila, že se ji na mobilním telefonu z nenadání objevilo hlášení, že má telefon napaden virem a že ho musí okamžitě odstranit kliknutím na odkaz níže. Tím si myslím, že na ní byl vyvíjen nepřiměřený nátlak a v časové tísni byla donucena k provedení tohoto úkonu. Samozřejmě, že nic nedorazilo jen SMS zpráva s poděkováním za nákup. Po kontaktování a podání reklamace u firmy COMGATE, nám bylo oznámeno, že vše bylo předáno k řešení, ale ani po měsíci se nic nezměnilo a peníze na účet nedorazily.
Žádáme o navrácení poplatku, za námi neobjednanou službu a zboží
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den pane Osucký,
děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.
Po zveřejnění na stránkách dTestu nám byla neoprávněně stržená částka navrácena na účet. Děkujeme dTestu za pomoc.
Dobrý den pane Osucký,
děkujeme za zpětnou vazbu k reklamaci.
Přejeme hezký zbytek dne.
S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.