Společnost


Comgate a.s.

Počet nahlášených stížností:382
Z toho za letošní rok:1
Stále v řešení:3
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

90%
10%
Toto skore je založeno na 33 stížnostech.

#15768Neoprávněně účtované služby za neobjednané zboží - antivir

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

1 měsíc 10 dnů 13 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2017, před 8 lety

Luboš OSUSKÝ

Znění stížnosti

Při měsíčním vyúčtování jsme zjistili, že bylo z mobilního telefonu nezletilé dcery strženo 99,- za zboží - antivir, který jsme si neobjednali. Při zjišťovaní jak k tomu došlo, se svěřila, že se ji na mobilním telefonu z nenadání objevilo hlášení, že má telefon napaden virem a že ho musí okamžitě odstranit kliknutím na odkaz níže. Tím si myslím, že na ní byl vyvíjen nepřiměřený nátlak a v časové tísni byla donucena k provedení tohoto úkonu. Samozřejmě, že nic nedorazilo jen SMS zpráva s poděkováním za nákup. Po kontaktování a podání reklamace u firmy COMGATE, nám bylo oznámeno, že vše bylo předáno k řešení, ale ani po měsíci se nic nezměnilo a peníze na účet nedorazily.


Požadované řešení

Žádáme o navrácení poplatku, za námi neobjednanou službu a zboží


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
25.4.2017 20:28, před 8 lety

Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.

Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.

Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
26.4.2017 12:07, před 8 lety

Dobrý den pane Osucký,


děkujeme za Vaše upozornění o nevrácené částce, která Vám měla být refundována. Poslali jsme urgenci na poskytovatele služby, aby Vám částku 99 Kč urgentně zaslali na Váš účet.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce spotřebitele

Publikováno
4.5.2017 19:11, před 8 lety


Luboš OSUSKÝ

Po zveřejnění na stránkách dTestu nám byla neoprávněně stržená částka navrácena na účet. Děkujeme dTestu za pomoc.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2017 19:41, před 8 lety

Dobrý den pane Osucký,


děkujeme za zpětnou vazbu k reklamaci.

Přejeme hezký zbytek dne.

S pozdravem Tým ComGate payments, a.s.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.