Společnost


Rabator s.r.o.

Počet nahlášených stížností:151
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

70%
30%
Toto skore je založeno na 10 stížnostech.

#1577Podvodné jednání a nevrácení peněz za vrácené zboží do 14 dnů

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

8 měsíců 15 dnů 15 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
04.12.2013, před 11 lety

Dalibor Černý

Znění stížnosti

Dne 2.10.2013 jsem si objednal voucher na dotykový smartphone a bezhotovostně uhradil částku 1680Kč. Na základě kódu z voucheru jsem si objednal zboží, které mi dorazilo až 17.10.2013 po několika urgencích a nikoliv od firmy Tindra-shop, která měla zboží původně dodat, ale přímo od firmy Berslevu.cz - byla i na obálce jako odesílatel zboží. Dokonce jsem byl předtím z strany Berslevu.cz kontaktován, zda chci zboží zaslat jimi namísto původní firmy Tindra shop, která byla tou dobou v konkurznim řízení. Následně bylo zboží 17.10. skutečně doručeno. Po rozbalení jsem však zjistil,
že zboží bylo 1) úplně jiné, než jsem chtěl a než bylo napsáno i na voucheru, ale 2) navíc nekompletní bez návodu a bez baterie. Navíc přišlo bez jakéhokoliv danoveho dokladu nebo faktury!!! Proto jsem jej odeslal následující den 18.10.2013 poštou zpět (doporučeně, pojištěno na 2000Kč) tam odkud přišlo, tj. firmě Berslevu.cz. Jejich sklad mi poté potvrdil, že mnou zaslané zboží skutečně obdržel 23.10.2013 (možno ověřit i na České poště přes číslo na podacím lístku) a pak jakýsi pan Valter mi napsal 30.10.2013, že mi budou vráceny peníze do 7 dnů na můj účet č. 136 826 1123 / 0800 zpět. Tato informace mi byla potvrzena i pracovnicí skladu (z telefonu 777 209 442) tentýž den večer.

Když se tak nestalo do 10.11., oslovil jsem zákaznickou podporu, kde mi paní Pokorná napsala mail 12.11.2013, cituji "peníze jsou vraceny na kartu a že převod trvá 5 pracovních dní".

Dosud však stále postrádám na svém účtu vrácené finanční prostředky na vrácený smartphone.

Od všech výše uvedených událostí uplynula již daleko delší doba, než vždy slibovali. V sobotu 23.11. 2013 vypršela i zákonná lhůta 30 dní pro navrácení peněz ze strany této firmy, proto jsem požádal o vysvětlení celé kauzy a především urgentnímu navrácení finančních prostředků. V opačném případě jsme jim sdělil, že se obrátím na příslušné složky v trestně-právním řízení.



Vráceno by mi má tedy být 1680Kč + náklady na poštovné 78Kč = celkem 1758Kč.

S pozdravem

Dalibor Černý


Produkt

Dotykový smartphone Feiteng Mini S4 i9500 BML


Požadované řešení

Vrácení peněz poté co uplynula měsíční lhůta


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.12.2013 16:18, před 11 lety

Při nákupu zboží přes internet má spotřebitel právo od uzavřené smlouvy odstoupit do 14-ti dnů od převzetí zboží bez udání důvodu a bez jakékoli sankce dle §53 odst. 7 občanského zákoníku.

Odstoupením se smlouva od počátku ruší dle §48 občanského zákoníku a strany jsou si povinny vydat veškeré obdržené plnění dle ustanovení o bezdůvodném obohacení.

Prodejce je povinen vrátit spotřebiteli peníze způsobem jaký mu umožnil k jeho zaplacení, a to nejpozději do 30-ti dnů od doručení odstoupení.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
20.8.2014 13:56, před 10 lety

Společnost Rabator s.r.o. byla o podaných stížnostech informována. Doposud však neprojevila zájem se ke stížnosti vyjádřit, proto jsme se rozhodli případ uzavřít z důvodu nereakce podnikatele.
Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.