Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15770Neuznaná reklamace

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 8 dnů 10 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
25.04.2017, před 8 lety

Zuzana Hájková

Znění stížnosti

Dne 28. 1. 2017 jsme na prodejně Vodafonu v Liberci v Pražské ulici uzavřeli smlouvu na užívání bezdrátového internetu. Bohužel nám byli na prodejně poskytnuty mylné informace o neomezeném internetu, na jehož neomezenost jsme se konkrétně ptali. Bohužel jsme informace o této službě neměli dopředu nastudované, tedy nevěděli jsme o omezenosti stahování. Až po přibližně měsíci a půl využívání služby, kdy internet pořádně nefungoval (velmi významně se zpomalil) jsme na infolince Vodafonu zjistili, že internet není neomezený z hlediska stahování dat a naše data jsou vyčerpána. Nejsme si vědomi, že by nám tato informace byla na prodejně sdělena.
Velice nás tedy toto vyčerpání dat a velké zpomalení internetu překvapilo. Jelikož pracuji z domova a potřebuji se prostřednictvím vzdáleného přístupu připojovat do práce (a to při jeho zpomalení nefunguje, resp. se mi přibližně po půl hodině snažení alespoň na chvíli podařilo připojit), je pro nás tento internet nevhodný a chtěli bychom naši smlouvu o užívání bezdrátového internetu dohodou ukončit.

Bohužel jsme nestihli využít 30denní Záruku spokojenosti a to především z toho důvodu, že jsme internet zakoupili v průběhu zúčtovacího období a v první části tedy nedošlo k vyčerpání limitu čili ke zjištění, že je pro nás nedostačující, došlo až po vypršení této lhůty.

Po zjištění, že je pro nás tento internet nevhodný, jsme se na Vodafone lince snažili zjistit, jak je možné tento problém vyřešit. Paní nám radila poslat písemnou reklamaci (že nám pravděpodobně bude vyhověno a služba ukončena), která bohužel byla zamítnuta. Poté jsme znovu volali na Vodafone linku a jiná paní nám poradila, ať sepíšeme novou reklamaci na formulář přímo na pobočce. Při navštívení pobočky v Jablonci nad Nisou nám bylo sděleno, že žádný formulář nemají a že to nejde ukončit jinak, než doplacením hodnoty wifi routeru a sankce za předčasné ukončení smlouvy. Bohužel s námi náš problém nebyli příliš ochotni řešit.


Produkt

Bezdrátový internet


Požadované řešení

Rádi bychom smlouvu ukončili, protože je pro nás služba nevyhovující. Pokud nebude možné ukončit smlouvu dohodou - jsme Vaši dlouholetí zákazníci, rádi bychom alespoň router bezplatně vrátili a zaplatili sankci za ukončení služby (případně s nějakou slevou).

Děkuji moc za Vaši snahu vyřešit naši záležitost.

S pozdravem

Hájkovi


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
26.4.2017 10:10, před 8 lety

Zaměstnanec jedná jménem podnikatele dle § 430 odst. 1 občanského zákoníku jako jeho zástupce a právní jednání zaměstnance podnikatele zavazuje. Pokud je při nabízení služeb užit klamavý údaj, případně je některý z podstatných údajů opomenut (například zamlčení toho, že se internet po vyčerpání dat zpomalí), jedná se o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním zákona o ochraně spotřebitele na úseku telekomunikací provádí Český telekomunikační úřad. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušuje zákon o ochraně spotřebitele, je vhodné podat podnět tomuto úřadu.

Dozorový orgán je oprávněn požadovat po podnikateli, aby ve správním řízení prokázal správnost skutkových tvrzení v souvislosti s obchodní praktikou, jestliže se takový požadavek s ohledem na oprávněné zájmy podnikatele a kteréhokoliv účastníka řízení jeví vzhledem k okolnostem daného případu jako přiměřený. Pokud podnikatel nepředloží požadované důkazy nebo pokud dozorový orgán považuje důkazy předložené za nedostatečné, považují se skutková tvrzení za nesprávná.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
27.4.2017 16:37, před 8 lety

Dobrý den, paní Hájková,

mrzí mě, že Vám naše připojení nevyhovuje.

Uvádíte, že jste již podávala reklamaci, na kterou jsme Vám odpověděli. Já se tedy musím odkázat na stanovisko kolegů z Reklamačního oddělení, které je konečné.

Pokud budete chtít smlouvu vypovědět předčasně, najdete postup i potřebné formuláře na stránce https://www.vodafone.cz/pece/osobni-a-firemni/otazky/smlouvy-poplatky/postup-pri-zruseni-smlouvy/. Modem není možné bezplatně vrátit, můžete ale najednou doplatit zbytek splátek, pokud byste ho nechtěli splácet postupně.

S pozdravem

Ondřej Ullmann
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.5.2017 08:38, před 8 lety

Byla-li reklamace zamítnuta, ale spotřebitelka se závěry reklamace nesouhlasí, má možnost obrátit se s námitkou na Český telekomunikační úřad do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:04, před 8 lety

Spotřebitel již nevyužil možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.