Počet nahlášených stížností: | 79 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den.
Z důvodu stěhování,jsem v únoru letošního roku přehlašovala energie na dalšího nájemníka.První týden v dubnu mi přišlo ukončení smlouvy s vyučtováním ke dni 29.3.2017 ovšem 12.4.2017 mi byly na SIPU stržena další stala platba na energie,ktera není zaučtována a ani se nevratila na muj učet přes to ,že smlouva byla ukončena.Při několika řešeních u nás na pobočce mi bylo řečeno,že mam čekat.K dnešnímu dni se s platbou stále nic neděje a místní uředník pro mě jinou radu nemá.Prosím o radu co mám dělat.
Děkuji Zítková
Prosím o radu,jak postupovat.
|
Tweet |
Pokud společnost získala majetkový prospěch, bezdůvodně se obohatila. Kdo se bezdůvodně obohatí, má povinnost plnit bezprostředně po výzvě. Pokud tento závazek nesplní řádně a včas, ocitá se v prodlení a spotřebitelka má možnost navíc požadovat zákonný úrok z prodlení.
Společnost ČEZ, a.s. se rozhodla nevyužít možnosti smírného řešení sporů prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz. Vzhledem k tomu, že je námi poskytovaná služba založena na principu dobrovolnosti, bude stížnost uzavřena.
Dle obecného vyjádření společnosti mají zákazníci právo řešit svoje reklamace a stížnosti přímým uplatněním na svého dodavatele, a dále mohou využít Ombudsmana ČEZ společnosti ČEZ, a.s.
V případě potřeby další právní konzultace se spotřebitelka může obrátit i na naši spotřebitelskou poradnu na telefonní lince 299 149 009.