Společnost


České dráhy, a.s.

Počet nahlášených stížností:1034
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15785Ujetý přípoj

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 18 dnů 5 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2017, před 8 lety

Tomáš Mikuoecký

Znění stížnosti

Dnes jsem cestoval ze stanice Otrokovice do stanice Brno hl.n. V teto cestě je nutné ve stanici Břeclav přestoupit na jiný spoj. Dnes mel vlak EC 103 Polonia zpoždění ve výši 27minut. Po kontaktování průvodčího o skutečnosti zda přípoj vlak EC 278 Danubius ve stanici Břeclav vlak sečká začal volat dopravnímu dispečerovi do stanice Břeclav. Kde mu bylo sděleno že přípoj ve stanici vyčkat nemůže protože by vzniklo vysoké zpoždeni. Když náš vlak přijížděl do stanice Břeclav a zastavoval. Vlakový přípoj na Brno se akorát rozjižděl. Požadují vysvětlení proč 30 cestujících musí hodinu čekat ve stanici kde není ani čekárna nebo něco obdobného ? A proč vlakový přípoj nemohl už ty 2minuty počkat když vlaky zastavují hned vedle sebe ? A již zmíněný přípoj zpoždění stejně z nezjištěných přičíst nabral, ale tech par desítek vteřin na přestup už ve stanici seckat nemohl ?


Požadované řešení

Zajištění čekárny pro cestující a vysvětlení kdo zodpovídá za tento v uvozovkách "výsměch" cestujících ?


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 11:28, před 8 lety

Základní pravidla pro přestupní doby a přípoje jsou následující: Vlaky osobní dopravy mají nastaven systém čekacích dob, které zajišťují při zpoždění možnost přestupu na následující vlaky. Výše čekací doby určuje nejvyšší možné zpoždění, které může vlak dosáhnout při odjezdu z přípojné stanice, a to včetně přestupní doby, což je potřebný čas na přechod mezi nástupišti. Základní čekací doba (výše zpoždění návazného vlaku na odjezdu) je u všech vlaků ČD stanovena na 5 minut. Vlaky, které mají kratší čekací dobu než 5 minut, jsou označeny značkou "vlak nečeká na žádné přípoje" (kolečko s tečkou). Ve výjimečných případech je možné čekání návazného vlaku zvýšit, tuto možnost prověřuje vlakový doprovod, pro více informací tedy vždy kontaktujte průvodčího.

Případnou stížnost na přepravu cestujících, živých zvířat, zavazadel a zásilek může cestující podat elektronicky prostřednictvím formuláře na www.cd.cz, písemně na adrese: České dráhy, a. s., GŘ KOD - stížnosti, P. O. Box 24, 110 15 Praha 1 nebo telefonicky na lince kontaktního centra ČD 972 211 133. Stížnosti vyřídí ČD do jednoho měsíce, v odůvodněných případech do tří měsíců, o výsledku šetření bude stěžovatel písemně informován zasláním vyrozumění na uvedenou e-mailovou nebo poštovní adresu.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
13.8.2017 19:37, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.