Počet nahlášených stížností: | 707 |
Z toho za letošní rok: | 2 |
Stále v řešení: | 14 |
Dobrý den už několikrát sem řešila s vodafonem to že mi z telefonu ubývají data i když je skoro vůbec nepoužívám.
Při 1 reklamaci mi poskytly nové data a poslali to na rozbor
při 2 reklamaci mi řekli ať si dokoupím data a že je to nezajímá
při 3 reklamaci když sem řekla že odstoupím tak mi řekli že se to stává a že jim to je jedno
Byli velice příjemní nechtělo se jim nic řešit tak mi řekli ať si vyresetuju a dám do továrního nastavení svůj telefon už neragují ani na stížnosti
Data
být ochotnější, vážit si zákazníků a vyřešit tohle a zdůvodnit proč se tohle děje.
|
Tweet |
Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.
V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.
Dobrý den, paní Maturová,
rádi spotřebu dat ještě jednou prověříme. Prosím obraťte se na nás prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně písemnou reklamací zaslanou poštou na naši adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.
Přeji Vám pěkný den.
Martina Bakerová
Péče o zákazníky
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.