Společnost


Vodafone Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:707
Z toho za letošní rok:2
Stále v řešení:14
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

54%
46%
Toto skore je založeno na 147 stížnostech.

#15786Data ktery jsem nevyuzila ale stáhli si je

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

2 měsíce 7 dnů 17 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
26.04.2017, před 8 lety

Zuzana Maturová

Znění stížnosti

Dobrý den už několikrát sem řešila s vodafonem to že mi z telefonu ubývají data i když je skoro vůbec nepoužívám.
Při 1 reklamaci mi poskytly nové data a poslali to na rozbor
při 2 reklamaci mi řekli ať si dokoupím data a že je to nezajímá
při 3 reklamaci když sem řekla že odstoupím tak mi řekli že se to stává a že jim to je jedno
Byli velice příjemní nechtělo se jim nic řešit tak mi řekli ať si vyresetuju a dám do továrního nastavení svůj telefon už neragují ani na stížnosti


Produkt

Data


Požadované řešení

být ochotnější, vážit si zákazníků a vyřešit tohle a zdůvodnit proč se tohle děje.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
3.5.2017 15:58, před 8 lety

Nesouhlasí-li spotřebitelka s postupem společnosti, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitelka do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
3.5.2017 17:17, před 8 lety

Dobrý den, paní Maturová,

rádi spotřebu dat ještě jednou prověříme. Prosím obraťte se na nás prostřednictvím Reklamačního formuláře na https://www.vodafone.cz/pece/formular-reklamace/, případně písemnou reklamací zaslanou poštou na naši adresu Vodafone Czech Republic a.s., Reklamační oddělení, náměstí Junkových 2, 155 00 Praha 5.

Přeji Vám pěkný den.

Martina Bakerová
Péče o zákazníky

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
2.6.2017 07:40, před 8 lety

Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
4.7.2017 08:05, před 8 lety

Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.