Počet nahlášených stížností: | 50 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Naprostá katastrofa!
Objednal jsem BlackBerry Q10 v černé barvě, Přišel mi balíček s fakturou, kde bylo napsáno "černá". Otevřel jsem balíček, a telefon byl bílý.
Dobře, okej, tak jsem zavolal co se jako děje. Zvedla mi to paní a říkala že se moc omlouvá, a ať balíček pošlu zpět. Prý že do 14ti dnů mi příjde nový.
No jenže já jako provozní restaurace potřebuju telefon každou minutu.
Na to mi řekla, že musím udělat novou objednávky a zaplatit podruhé... ????!!!
Dobrý, tak jsem to překousl .. o pár dní později jsem si na poště vyzvedl nový, konečně černý.
Tak jsem šel zpět do práce, rozbalím telefon, vložím SIM, baterku, a zapínám.
Po několika minutách načítání (u BlackBerry normální) procházím prvním nastavením.
Poté telefon napíchnu do nabíječky, načež se objeví nápis: "pro zrychlení nabíjení, použijte originální nabíječku". Cože?!?!?! okej ... poslali mi čínskej sh#t.
Tak píšu naštvanej email. Za pár minut po aktualizaci softwaru zjistím že telefon není schopný rozpoznat SIM kartu ... Cože?!?!?!?! tak píšu druhý naštvaný email.
Dojde mi odpověď, cituji:
"Dobrý den,
toto zjištění nás velice mrzí, pokud nejste s dodaným zbožím spokojen. Vše je možné vyřešit odstoupením od smlouvy do 14 dnů po převzetí zboží. Balíček s odstoupením prosím odešlete poštou. Po obdržení zboží a překontrolování z naší strany vám bude vystaven dobropis a proplacena částka na váš účet."
Nefungující telefon s čínskou nabíječkou, který měl být "Nový"
Okamžitá náhrada, Expresní výměna zařízení, bez nutnosti platby.
|
Tweet |
Má-li věc vady, může spotřebitel dle § 2169 odst. 1 občanského zákoníku požadovat po prodávajícím opravu věci nebo dodání nové věci. Žádat dodání nové věci je ale možné pouze, pokud to není vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li v silách prodávajícího sjednat nápravu výše uvedenými způsoby, může spotřebitel odstoupit od smlouvy a požadovat vrácení peněžních prostředků. Místo zmíněných způsobů nápravy může spotřebitel žádat přiměřenou slevu podle § 2169 odst. 3 občanského zákoníku.
Pokud se vada projeví v prvních šesti měsících od převzetí zboží, znamená to, že v případě soudního sporu by musel prodávající prokázat, že zboží vadné nebylo. Jedná se tedy o otočení důkazního břemene (§ 2161 odst. 2 občanského zákoníku).
Odmítá-li obchodník přijmout reklamaci, porušuje zákon o ochraně spotřebitele a dopouští se správního deliktu, za který mu může být udělena pokuta až do výše 3 000 000,- Kč. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že obchodník porušil povinnost uloženou mu zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat prostřednictvím následujícího webového odkazu www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.