Počet nahlášených stížností: | 466 |
Z toho za letošní rok: | 3 |
Stále v řešení: | 8 |
Na pokladne Tesco Narodni trida v sekci drogerie jsem chtela zaplatit za makeup od zn.Essence dnes rano. Prodavacka mi suse oznamila,ze mi to neproda,ze tam neni kod. Rikala jsem ji,ze ten produkt ale chci a ona mi zase rekla,ze mi ho neproda,protoze jsem si vzala JA spatne neoznacene zbozi,cimz mi dala drze najevo,ze je to snad moje chyba!!!??? Tak jsem ho sla vymenit a vzala jiny typ teto znacky,kde jsem kod na vlastni oci videla. Nacez se vratila na pokladnu,kde pani pravdepodobne imigrantka z vychodu, prohledla produkt,nic nerekla,dala ho opet stranou a namarkovala mi jen 2.vec co jsem kupovala. Tak se ji musim zeptat,zda mi to opet nenamarkuje? Ona se rozcilila,ze to neni jeji problem a ze jsem si ja donesla spatne zbozi!!!!
tento pristup uz me vytocil,tak jsem si odnesla jen 1 vec ze dvou a nemohla si koupit makeup,ktery jsem chtela,protoze neobsahoval udajne kod. Prodavacka mi ani 1x nenabidla jine reseni situace,napr.se sla podivat se mnou,zda nenajdeme produkt oznaceny nebo ho si proste mohla zavolat managera,aby ji poradil,co ma delat!!!
Dost me rozcilila,takze uz u Vas nakupovat nebudu.
Esence make up
Ukazat pokladnim,jak se maj v takovych situacich chovat k zakaznikum.
Hl.chyba pokladni:osocovat zakaznici,ze je jeji chyba,ze vy mate zbozi bez kodu a nemuzete ji ho namarkovat. Opravdu je toto chyba zakaznice?
|
Tweet |
Konkrétní zaměstnanec jedná jménem společnosti a při výkonu pracovní činnosti ji v podstatě zastupuje podle § 430 občanského zákoníku. Z tohoto důvodu se jako nejlepší možné řešení jeví konzultovat tento problém přímo s vedením společnosti, která by měla mít zájem na profesionálním chování zaměstnanců k zákazníkům a plnění jejich pracovních povinností, lze se tedy setkat i s různými kodexy, které zaměstnavatelé vypracovávají pro své zaměstnance.
Pokud se spotřebitel setká s neprofesionálním chováním, doporučujeme to řešit vždy rovnou na místě, nejlépe s vedoucím dané prodejny. Zpětně může být problematické zjistit, jak se celá situace udála.
Služba VašeStížnosti.cz slouží k řešení spotřebitelských právních sporů. Vzhledem k tomu, že v tomto případě není dán právní nárok spotřebitele, stížnost nemůže být v rámci této služby řešena a bude uzavřena.