Počet nahlášených stížností: | 2 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Dne 12.1. 2017 jsem zakoupila trekové boty zn.Head, ale již 7.3.2017 jsem je reklamovala pro díry na obou patách v podrážce.
Chtěla jsem vyměnit zboží nebo vrátit peníze (uvedeno i v řešení reklamace). Byla jsem velice překvapena, když mi prodavačka sdě-lila, že mi boby opravili. Na podrážce byla přilepena guma s kytič. vzorem a ještě jištěná 6 hřebíky-jeden dokonce trčel uvnitř boty.
Strašné. S vedoucím jsem mluvila již jednou telefonicky a dvakrát
na prodejně. Chce, abych si boty vzala,ale boty probité hřebíky jsou zničené a já chtěla jiné nebo vrátit peníze, dokonce jsem mu poslala odstoupení od smlouvy. Nereagoval. Nabídl mi slevu na 600 Kč. Stály 799-již ve slevě z 1266,- Kč. V tak zničených botech se chodit nedá i kdyby stály 100 Kč .
koupila jsem je bez krabice , zn. HEAD
Nejlepší by bylo vrátit peníze, nebo nabídnout jiné zboží.
Kdyby slevil na 300 ,budu mít k dobru alespoň pětistovku a
už mě tam nikdy neuvidí. Nejsem bohužel sama co s ním má problémy.
Je arogantní, těžko se s ním jedná.
|
Tweet |
Pokud v rámci přijaté reklamace prodávající opravil obuv, je třeba považovat reklamaci za vyřízenou odstraněním vady (opravou). Opravou se rozumí odstranění vady. Vada by měla být odstraněna způsobem, který odpovídá její povaze. Prodávající je dle stanoviska Nejvyššího soudu ČR, sp. zn. Cpj 40/82, povinen provést záruční opravu s veškerou odbornou péčí takovým způsobem, aby byla vada řádně a beze zbytku odstraněna a prodaná věc nebyla v důsledku výskytu vady ani opravy nijak znehodnocena.
Nebyla-li však záruční oprava provedena řádně a obuv byla v důsledku provedené opravy určitým způsobem znehodnocena, pak se jedná o podstatné porušení smlouvy a spotřebitelka má právo od smlouvy odstoupit.
Nebude-li možné vyřešit spor smírnou cestou, má spotřebitelka možnost využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Více informací o mimosoudním řešení sporů je možné vyhledat na webové adrese www.adr.coi.cz.
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.