Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Dobrý den,
dne 26.04.2017 se mi načetla podvodem služba antivirus Na on line výpisu se mi objevila položka SMS na speciálně zpoplatněné číslo 90319099 99 CZK.
Děkuji za vyřešení stížnosti.
Miroslav Kašpar.
Vrácení částky 99 CZK na účet.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
Dobrý den,
Ve zprávě bylo uvedeno, že se jedná o bezplatnou operaci,nebyla uvedena cena, číslo SMS ani,že se. jedná o týdenní předplatné!
Číslo mobilu:605575127
Číslo účtu:1016185235/6100
Miroslav Kašpar
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den pane Kašpare,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele. Jedná se o chybné PR SMS, které řešíme s poskytovatelem.
Přejeme hezký den.
Děkuji za reakci, nyní budu čekat na reakci poskytovatele.Ne však dlouho.
Miroslav Kašpar.
Dobrý den pane Kašpare,
rekamaci jsme předali na poskytovatele a tak se Vám během přístího týdne ozvou s dalšími kroky řešení reklamace.
Přejeme hezký den.
Doporučuji nepoužívat aplikaci MORECAST.Nejsem sám,kdo se s touto zkušeností seznámil.
Miroslav Kašpar.
Spotřebitel nám zaslal následující vyjádření:
"Dobrý den,
25.04.2017 zareagovala tato společnost na Váš popud,že se tento týden ozve a vyřeší mou stížnost a požadavek na vrácení peněz.Zaslal jsem jim telefonní číslo i číslo účtu.Místo odpovědi mi dnes opět přišla SMS zpoplatněná 99 Kč.Musel jsem na jejich popud zaslat SMS ve tvaru STOP APPS na číslo 90319,což je zpoplatněno dalšími 99 Kč.Celkem tedy vyinkasovali 297 Kč.
Děkuji za zprávu.
Miroslav Kašpar"
Stížnost přeřazujeme na společnost, která má možnost na vyjádření spotřebitele reagovat.
Dobrý den,
jedná se o stejné tel. číslo 605575127 ?
Děkujeme za odpověď.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,
jedná se o stejné telefonní číslo 605575127.
Miroslav Kašpar.
Dobrý den pane Kašpare,
děkujeme za uvedení tel. čísla a evidujeme dvě chybné PR SMS za aplikaci APP. Poslali jsme reklamaci na poskytovatele pro refundaci částek 99 Kč a 198 Kč.
Pokud nechcete Prémiové služby na Vašem telefonu využívat, doporučujeme je nechat blokovat u Vašeho operátora.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Děkuji za odpověď Prémiové služby jsem si již zablokoval před týdnem.
Miroslav Kašpar.
Dobrý den pane Kašpare,
děkujeme za Vaše vyjádření k blokování služby Prémium SMS.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Dobrý den,
děkuji za pomoc.Dnes byla doručena platba na můj účet.
Miroslav Kašpar.
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.