Počet nahlášených stížností: | 606 |
Z toho za letošní rok: | 66 |
Stále v řešení: | 17 |
V posledním půl roce se Kaufland v Mladé Boleslavi zhoršil po mnoha stránkách.
Na prošlé zboží, které jsem si chtěla zakoupit jsem musela upozornit personál ( kolik lidí si hlídá data na obalech nevím, ale potom je možné, že takového zboží může být více).
Nevyřízená reklamace ( okopírovaná účtenka nebyla dostačující, přitom původní Vám vybledne během 3 měsíců), přesto mi dámy tvrdily, že by raději tu vybledlou na které nelze přečíst co reklamujete!
Rozdílné ceny u úseku sýrů ( jiná na velké cenovce a samozřejmě vyšší na samolepce)
Naúčtování zboží v rozdílném počtu! Místo 2 ks naúčtováno 11! To se potom opravdu vyplatí!!
Nadávat nebudu, ale změním obchod.
Kaufland byl vždy pro mě obchod č. 1, ale jestliže Kaufland chce žít z okrádání zákazníků a poškozovat tak jméno celého řetězce, tak ho raději zavřete.
|
Tweet |
Jestliže zakoupená věc nemá očekávané vlastnosti, je třeba ji reklamovat u prodávajícího. Pro uplatnění reklamace není nutné předložit doklad o zaplacení, to by byl nepřiměřený požadavek, ke kterému se ve spotřebitelských smlouvách nepřihlíží. Spotřebitelka však musí prokázat, že zboží bylo zakoupeno u prodávajícího a kdy ke koupi došlo (okopírovaná účtenka by měla být dostačující).
V případě zboží, které podléhá rychlé zkáze jako potraviny, se používá označení datem minimální trvanlivosti, kdy při skladování se uchová příslušná jakost, nebo datum minimální spotřeby, po které už nesmí být potravina nabízena k prodeji, neboť není zaručena její bezpečnost. Potraviny s prošlou dobou použitelnosti se nepovažují za bezpečné v souladu s čl. 14 odst. 2 až 5 nařízení (ES) č. 178/2002 a nesmí se uvádět do oběhu. Potraviny s prošlou dobou minimální trvanlivosti lze uvádět do oběhu, pouze pokud jsou zdravotně nezávadné a pokud jsou jako prošlé označeny a odděleně umístěny. (Označení slovem "sleva", "akce" není v žádném případě dostačující).
V případě zjištění závad potravin neživočišného původu může spotřebitelka podat podnět Státní zemědělské a potravinářské inspekci, která provádí dozor nad zdravotní nezávadností, rovněž i jakostí ovoce a zeleniny, k provedení kontroly uvedené provozovny. Stačí pouze vyplnit formulář podnětu ke kontrole umístěný na internetových stránkách (www.szpi.gov.cz).
Orgán dozoru je oprávněn po provedené kontrole provozovny při zjištěných nedostatcích, uložit podnikateli opatření k nápravě, popřípadě pokutu ve správním řízení. Pokud spotřebitelka o to požádá, mají dozorové orgány povinnost vyrozumět ji do měsíce o postupu v dané věci.
Nabídka zboží, která je tvořena i cenou u něj uvedenou, je pro obchodníka závazná. Pokud jinou cenu uvádí a jinou účtuje, dopouští se klamavého jednání a je právem spotřebitele dožadovat se rozdílu v ceně zaplacené navíc.
Prodávající je povinen informovat v souladu s cenovými předpisy a přímo použitelným předpisem Evropských společenství spotřebitele o ceně prodávaných výrobků nebo poskytovaných služeb zřetelným označením výrobku cenou nebo informaci o ceně výrobků či služeb jinak vhodně zpřístupnit. Informace o ceně nesmí zejména vzbuzovat zdání, že cena je nižší, než jaká je ve skutečnosti. Dozorovým orgánem je v této oblasti Česká obchodní inspekce, které spotřebitelka může dát podnět pro porušení zákona o ochraně spotřebitele.
Vážená zákaznice, děkujeme za Váš podnět.
Rádi bychom ho s Vámi dořešili k Vaší spokojenosti. Nebude-li Vás to obtěžovat, kontaktujte nás prosím na naší bezplatné zákaznické lince 800 165 894 nebo e-mailem na service@kaufland.cz.
Zákaznické centrum, Kaufland Česká republika v.o.s.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Spotřebitelka již nevyužila možnosti na vývoj případu reagovat. Stížnost proto uzavíráme.