Počet nahlášených stížností: | 73 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den,
dne 28.8.13 jsem ve Sportisimu, v Ústí n/L- Trmicích vybíral nový spací pytel. Můj výběr se zaměřoval jediným směrem, kterým bylo kritérium odolnosti proti vnějším klimatickým vlivům. Nakonec jsem vybral a zakoupil, podle deklarovaných hodnot uváděných na štítku (uváděné hodnoty: 7°C komfort - O°C limit a -5°C bez komentáře), spacák LOAP SP402-1 IRON 08.
Po určité době jsem měl možnost tento spací pytel vyzkoušet v přírodě a k mému úžasu jsem zjistil, že se ve spacím pytli nedá zimou vydržet ani při teplotě 12°C. Zakoupený spacák jsem jel 22.10.13 reklamovat k prodejci. Na pokladně reklamaci přijali a po určité době jsem si vyzvedl neuznanou reklamaci s následujícím vyjádřením (hlava II):
"... naměřené hodnoty (zejména hraniční) a doporučení pro rozsah teplot významně podléhají individualitě člověka. Co vyhovuje jednomu, nemusí vyhovovat druhému. Nejlépe je to osobně vyzkoušet. Tepelně-izolační vlastnosti spacího pytle se mění v závislosti na okolním prostředí a na oblečení uživatele. Lze předpokládat zhoršení těchto vlastností například při vysokém obsahu vlhkosti ve vzduchu. Nezapomínat na to, že údaje na spacích pytlích jsou uváděny pro podmínky spaní na odpovídající podložce a uvnitř stanu. ...
Závěr:
Na základě hlavy II. Vyjádření byla reklamace shledána jako neoprávněná, neboť nebyla shledána materiálová nebo výrobní vada a proto se: Reklamace neuznává!"
Spací pytel LOAP SP402-1 IRON 08.
Protože si nejsem vědom, že bych něco udělal jinak, než je psáno v reklamačním vyjádření a přesto jsem ve spacáku komfort ani při 12°C nepociťoval, byť jsem ho v něm měl ještě +/- 5°C mít, dovoluji si tvrdit, že jsou teplotní informace udávané výrobce na spacím pytli zavádějící. Z toho důvodu si připadám podveden a žádám přehodnocení negativního reklamačního stanoviska a vrácení peněz proti vrácenému spacímu pytli.
|
Tweet |
Prodávající odpovídá kupujícímu za to, že prodávaná věc je při převzetí kupujícím ve shodě s kupní smlouvou dle § 616 odst.1 občanského zákoníku.
Do 6 měsíců od koupě zboží se vada považuje za existující již při převzetí zboží a prodejce má prokázat opak dle § 616 odst.4 občanského zákoníku.
Pokud věc není ve shodě s kupní smlouvou, tak má kupující právo na to, aby byla věc opravena nebo vyměněna. Jestliže takový postup není možný, tak má spotřebitel právo od smlouvy odstoupit dle § 616 odst.3 občanského zákoníku.
Společnost SPORTISIMO s.r.o. se rozhodla v současné době nevyužít možnosti mimosoudního řešení sporů. Případné spory mohou být tedy řešeny pouze v soudním řízení, nikoliv prostřednictvím služby VašeStížnosti.cz, která je založena na principu dobrovolnosti. Z tohoto důvodu musíme stížnost uzavřít.
Hodnocení: