Počet nahlášených stížností: | 59 |
Z toho za letošní rok: | 5 |
Stále v řešení: | 1 |
Dobrý den, dne 10. 4. jsem reklamovala mobilní telefon u společnosti Servatech s.r.o. v době kratší než 6 měsíců od koupi telefonu. Dne 26.4. 2017 mi přišla od společnosti sms zpráva, že reklamace je vyřízena a že požadují poplatek 300 Kč + poštovné. Mobilní telefon nešel nabíjet a byl uvolněn konektor USB v telefonu. Byl mi přehrán software telefonu a poté se údajně již závada neprojevila a proto mi neuznávají reklamaci. Pochybuji, že za uvolněný konektor a poruchu nabíjení mohla porucha softwaru. Podle zákona na žádný poplatek prodejce nemá právo a přesto ho po mě požadují. Prosím o pomoc. Děkuji Elizabeth
telefon Doogee F5
Poslání zpět opraveného mobilního telefonu, bez poplatků a na náklady prodejce.
|
Tweet |
Reklamace nesmí být spojena s žádným poplatkem, takové ujednání by bylo neúčinné, protože by znamenalo nerovnováhu mezi právy a povinnostmi stran a odrazovalo by spotřebitele od uplatnění práv z vadného plnění. Více informací je uvedeno na www.dtest.cz/clanek-3938/poplatek-za-neopravnenou-reklamaci-brante-se. Spotřebitel může také podat podnět České obchodní inspekci. Více informací o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Je možné rovněž využít mimosoudního řešení sporů při České obchodní inspekci. Řízení před Českou obchodní inspekcí je zdarma. Více informací je možné vyhledat na webové adrese: www.adr.coi.cz
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.