Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
Neoprávněné nauctovani poplatků za služby které nechci jedná se o antivirus nevím kolik je cena na stop scan jen se stále načítá další platba Třečková Www
Antivirus
Chci službu zrušit.
|
Tweet |
Pokud prodávající uvedl spotřebitele v omyl o podstatné okolnosti, kvůli které se spotřebitel rozhodl sjednat kupní smlouvu (zakoupit mobilní aplikaci), mohl by spotřebitel také namítat neplatnost této smlouvy. Musel by prokázat, že byl prodávajícím uveden v omyl.
Byl-li při prodeji zboží užit nepravdivý údaj, mohlo by se jednat o klamavou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitel důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitel na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Třečková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Bylo by možné nám zaslat tel. číslo, které sms přijalo, abychom mohli prověřit o jaké sms se jedná? Po dohledání lze konkrétní sms řešit. Prosíme zaslat číslo telefonu a číslo bankovního účtu na e-mail: infolinka@comgate.cz
Děkujeme.
Přejeme hezký zbytek dne.
Tel.777604911,nechce se mi po zkušenosti dávat č.účtu a doufám že se mi zítra nenačte další platba. Pro jistotu jsem si zablokovala telefon Třečková
Dobrý den paní Trečková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Děkujeme za uvedení reklamace a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele. Další platba se už nestrhne jelikož jste si blokovala službu Premuim SMS u svého operátora.
Přejeme hezký den.
Žádáme spotřebitelku o sdělení, v jaké fázi se stížnost nyní nachází, případně o její uzavření.
Včera mi přišly peníze na účet, služba byla deaktivována. Děkuji za pomoc v řešení, můj případ byl úspěšně vyřešen. Třečková
Vzhledem k výše uvedenému stížnost uzavíráme s dosažením dohody.