Společnost


O2 Czech Republic a.s.

Počet nahlášených stížností:1247
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:5
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

61%
39%
Toto skore je založeno na 342 stížnostech.

#15813Vypoved se zavazkem

Stav stížnosti

vyřešeno

Celková doba trvání

7 dnů 21 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2017, před 8 lety

Jiri Kukla

Znění stížnosti

V prosinci 2013 jsem podepsal zmenu tarifu, která byla a je vazana s 24 mesicnim závazkem. Nyní bych chtěl zmenit tarif v cervnu. Tim bych porusil povinnost dle smluvních podmínek a mel bych zaplatit smluvni pokutu násobek 250,- Kc a zbytku mesicu do konce zavazku.
Je mozna nejaka ochrana nebo výjimka, abych tuto smluvni pokutu O2 nemusel platit?


Produkt

Tarif telefonu FREE O2, internet v mobilu S


Požadované řešení

Rad bych neplatil smluvni pokutu.


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 12:12, před 8 lety

Ve smlouvách uzavřených se spotřebitelem musí být všechny smluvní pokuty uvedeny přímo ve smlouvě. Je-li smluvní pokuta uvedena pouze v obchodních podmínkách, není spotřebitel povinen tuto smluvní pokutu hradit, neboť se jedná o ujednání obchodních podmínek, jenž spotřebitel nemohl rozumně očekávat.

Stávající smlouvu je také možné ukončit a sjednat novou. Pokud však byla sjednána smlouva na dobu určitou, má společnost právo účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy (pokud zákazník neuzavíral smlouvu v postavení spotřebitele, může být tato úhrada i vyšší).

Bezplatně změnit smlouvu je možné i v případě, pokud se na tom smluvní strany dohodou. V takovém případě záleží na dobré vůli obou smluvních stran.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Reakce společnosti

Publikováno
5.5.2017 12:20, před 8 lety

Hezký den,
mrzí mne vaše nespokojenost, tarif je možné změnit 1x za měsíc bezplatně. Smluvní pokuta za nedodržení závazku je pak vystavena pouze v případě, že paušální službu zcela rušíte - převádíte ji k jinému poskytovateli, převádíte paušál na předplacenou kartu anebo službu zcela rušíte.
Smluvní pokuta je pak vystavena ve výši 1/5 paušálů za nedodržené měsíce závazku.
Jak by měl váš tarif vypadat, abyste s ním byl spokojený?
S pozdravem
Renáta Drastichová
Guru pro Social Media, O2 CZ

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Uzavření stížnosti

Publikováno
5.5.2017 14:54, před 8 lety


Jiri Kukla

Hodnocení: