Společnost


OpavaNet a.s.

Počet nahlášených stížností:3
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

#15814Ukončení smlouvy

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů 16 hodin

Detail stížnosti

Publikováno
27.04.2017, před 8 lety

Zdeněk Červenka

Znění stížnosti

Dobrý den, se společností Opavanet jsem podepsal prodloužení smlouvy na 12 měsíců od 1.5.2016. na poskytování služeb o elektronické komunikaci (internetu) s cenou dle smlouvy 242 CZK s DPH.
Ve smlouvě je přímo označené na 12 měsíců
( Smluvní strany se tímto dohodly a uživatel tedy výslovně souhlasí s automatickým,opakovaným prodloužením smlouvy o počet kalendářních měsíců je
označené 12
chtěl jsem ukončit smlouvu a odpověděli mi že mám zaplatit 2642 kč a smlouva končí 30.4.2018.


Produkt

20MB/S


Požadované řešení

Prosím o posouzeni, zda-li opava-net může chtít ty peníze (2642 kč )


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
5.5.2017 12:28, před 8 lety

Je-li ve smlouvě uvedena doba, po kterou jsou smluvní strany smlouvou vázány, jedná se o smlouvu na dobu určitou. Doba uvedená ve smlouvě zavazuje obě smluvní strany (z popisu stížnosti vyplývá, že smlouva byla uzavřena na dobu 12 měsíců).

Pokud byla sjednána smlouva o poskytování služeb elektronických komunikací na dobu určitou, je možné i takovou smlouvu ze strany spotřebitele jednostranně ukončit. V takovém případě si ale může společnost účtovat poplatek za předčasné ukončení smlouvy ve výši maximálně jedné pětiny součtu měsíčních paušálů zbývajících do konce sjednané doby trvání smlouvy (pokud zákazník neuzavíral smlouvu v postavení spotřebitele, může být tato úhrada i vyšší). Možnost automatického prodloužení smlouvy nemá vliv na výpočet tohoto poplatku.

Nesouhlasí-li spotřebitel s výší poplatku, je vhodné uplatnit reklamaci. Společnost je povinna vyřídit reklamaci bez zbytečného odkladu, nejpozději do 1 měsíce ode dne doručení reklamace. Doručení vyřízení reklamace musí být provedeno prokazatelným způsobem. Podání reklamace nemá odkladný účinek vůči povinnosti uhradit vyúčtovanou cenu, spotřebitel by tedy měl i přes podanou reklamaci zaplatit spornou částku a až následně se domáhat jejího vrácení. Pokud ale spotřebitel požádá Český telekomunikační úřad o odklad této povinnosti, může úřad v odůvodněných případech rozhodnout, že podání reklamace má odkladný účinek.

V případě, že společnost reklamaci zamítne nebo uplyne lhůta pro její vyřízení, může se spotřebitel do jednoho měsíce ode dne doručení vyřízení reklamace (nebo uplynutí lhůty pro její vyřízení) obrátit na Český telekomunikační úřad s námitkou proti vyřízení reklamace (vzorový formulář je možné vyhledat na webové adrese www.dtest.cz/clanek-3295/namitka-k-ceskemu-telekomunikacnimu-uradu-proti-vyrizeni-reklamace-sluzby-elektronickych-komunikaci). Řízení je zpoplatněno (100,- Kč) a pracovníci Českého telekomunikačního úřadu na základě dodaných podkladů rozhodnou, zda společnost postupovala správně, či ne.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:46, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.