Počet nahlášených stížností: | 60 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Zboží bylo zakoupeno v pondělí 24.4.17 za účelem dárku, bohužel nebyl vhodný a tak se vším potřebným od visačky a účtenky jsem šel na pobočku dnes 27.4.17 zboží vrátit.
Na pokladně mě odkázali, že je na účtence, že si mohu pouze vybrat jiné.či dostanu dárkovou kartu. Nikoli peníze.
Když se mi to rozleželo v hlavě tak tam volám. Prodavačka nedokázala odpovědět skrze vrácení zboží do 14 dní ze zákona(když je zákon podle mě nadnesen firemním pravidlům a určuje trh). Následně se odkazovala, že někde na visačce je napsáno, že peníze nevrací. Nepochopím, že to je pak na lístku,když už koupím,tak nevrátím. Je to jak past na zákazníky.
Je toto v souladu se zákonem?
HUMANIC - Centrum Chodov
Roztylská ul.2321/19
148 00 Praha
+420/228 883 598
1x6-11-12-3233-9 00.0 Retur
Vrácení peněz do ruky,či na účet.
|
Tweet |
Odstoupit od smlouvy bez udání důvodu ve lhůtě čtrnácti dní od převzetí zboží je možné pouze v případě, pokud byla kupní smlouva uzavřena distančním způsobem (telefonicky, přes internet atd.) nebo mimo obchodní prostory obchodníka (např.: podomní prodej). Byla-li věc zakoupena v „kamenném“ obchodě, toto právo spotřebitel nemá.
Jiná je situace, když někteří prodávající vrácení či výměnu zboží za jiné v určitých lhůtách umožňují, o čemž spotřebitele informují zpravidla na účtence či sdělením u pokladen. Jde o možnost jdoucí nad rámec zákona, proto si mohou stanovit různé podmínky (nepoužité zboží s originálními visačkami aj.). Prodávající pak nemusí vždy vracet peněžní prostředky, ale může se zavázat např. pouze k výměně či vrácení ceny formou kreditu na zákaznickou kartu či kupónu na další nákup (Více informací je možné vyhledat na webové adrese https://www.dtest.cz/clanek-4767/dtest-nejcastejsi-omyly-ceskych-spotrebitelu).
Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.
V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.