Počet nahlášených stížností: | 382 |
Z toho za letošní rok: | 1 |
Stále v řešení: | 3 |
na číslo 90319099 mi odchází účtovaná SMS za 99 Kč, za službu, kterou nechci a nevím, jak ji zrušit, aby mi nenaskočila další platba
antivirus z čísla 90319099
zrušení automatického načítání platby a odcházení zpoplatnělých SMS za 99 Kč vrácení či stornování poplatku za dvě zprávy
|
Tweet |
Pokud byla spotřebitelce vnucena služba, jenž si neobjednala, mohlo by se jednat o nekalou obchodní praktiku, která je zákonem o ochraně spotřebitele zakázaná. Dozor nad dodržováním povinností uložených zákonem o ochraně spotřebitele provádí Česká obchodní inspekce. Má-li spotřebitelka důvodné podezření, že společnost porušila povinnost uloženou jí zákonem, je vhodné obrátit se na tento úřad s podnětem, že byl porušen zákon. Více o podání podnětu je možné vyhledat na webové adrese www.coi.cz/cz/spotrebitel/prava-spotrebitelu/podani-stiznosti-podnetu-dotazu/.
Užitečné informace nalezne spotřebitelka na této adrese: http://www.platmobilem.cz/pro-verejnost/reklamace-sluzeb-hrazenych-pres-plat-mobilem
Dobrý den paní Třečková,
společnost ComGate Payments je pouze technický agregátor, který zprostředkovává platební řešení pro provozovatele služby.
Děkujeme za uvedení reklamace již jsme spolu komunikovali e-mailem a veškeré udaje pro vyřízení jsme předali na poskytovatele.
S pozdravem
Tým infolinky ComGate Payments, a.s.
Ozvali se a slíbili že peníze co nejdříve pošlou na účet děkuji za pomoc Třečková