Společnost


DATAFIN LTD - odštěpný závod zahraniční právnické osoby

Počet nahlášených stížností:121
Z toho za letošní rok:0
Stále v řešení:0
Zobrazit všechny stížnosti na společnost

Hodnocení spokojenosti

50%
50%
Toto skore je založeno na 4 stížnostech.

#15819Nedodání zboží č. obj. 25519

Stav stížnosti

uzavřeno

Celková doba trvání

3 měsíce 17 dnů

Detail stížnosti

Publikováno
28.04.2017, před 8 lety

Libuše Smetanová

Znění stížnosti

Dobrý den, dne 17.2. 2017 jsem objednala a zaplatila zboží relaxační nafukovací křeslo č.obj. 25519 cena s dopravou 498 Kč. Do dnešního dne jsem zboží nedostala. Několikrát jsem na e-shop psala nikdo mi neodpověděl. Taky jsem psala na chat byli jednou on-line a po dvou dnech mi mailem slíbeno, že zboží okamžitě pošlou a do dnešního dne křeslo nemám.
S pozdravem Smetanová Libuše


Produkt

Excelentní nafukovací křeslo pro Váš dokonalý relax a cvičení, za jedinečnou ce nu!!! 1 Číslo objednávky / Variab.sym.: 25519 Datum objednávky: 17/02/2017 10:15:34 Platební metoda: PayPal Express (online přes PayPal včetně kreditní / debetní karty) Doprava: Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produktů, kde je uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce přidán naví Email: libuse.smetanova@seznam.cz Telefon: 725106463 IP adresa: 81.91.219.236 Stav objed.: Uhrazená - probíhá naskladnění330 Kč 330 Kč Zboží - základ daně 330 Kč Poštovné a balné (hodnota 0,- Kč pouze u produkt ů, kde je uvedeno v popisu Poštovné ZDARMA!!!, pokud je v objednávce přidán navíc produkt kde není tato akční nabídka, je účtováno Poštovné a balné na celou objednávku) - Poštovné a balné vč. DPH 82 Kč DPH CZ (21%) 86 Kč Celkem vč. DPH 498


Požadované řešení

Vrátit peníze na účet


Sdílejte

Máte za to, že je obsah této stížnosti nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
28.4.2017 17:46, před 8 lety

Prodávající má povinnost dodat zboží. Pokud tak neučiní ve sjednaném termínu, ocitá se v prodlení. Pokud doba dodání nebyla sjednána, může spotřebitel požadovat dodání zboží ihned. Prodávající je povinen plnit bez zbytečného odkladu, nejpozději by mělo být plněno do 30 dní. Jestliže prodávajícího zboží nedodá, upozorní jej spotřebitel, že nedodal zboží včas a poskytne prodávajícímu přiměřenou lhůtu k dodání zboží (lze poskytnout i mlčky).

Pokud prodávající nedodá zboží ani ve lhůtě poskytnuté spotřebitelem, má spotřebitel nárok na odstoupení od smlouvy dle § 1978 občanského zákoníku a na vrácení zaplacené peněžní částky. Oznámí-li spotřebitel prodávajícímu, že mu určuje dodatečnou lhůtu k plnění a že mu ji již neprodlouží, platí, že marným uplynutím této lhůty od smlouvy odstoupil.

Nereaguje-li prodávající na e-maily, je vhodné zvolit komunikaci v písemné formě (doručeně, nejlépe s dodejkou). V případě, že prodávající nevrátí spotřebiteli peněžní prostředky ve stanovené lhůtě, je možné prodávajícího vyzvat k plnění tzv. předžalobní výzvou dle § 142a občanského soudního řádu.

K případné trestní odpovědnosti pro trestný čin podvodu, popř. pro trestný čin poškozování spotřebitele se vyžaduje způsobení škody nikoli nepatrné (alespoň 5000,- Kč), je-li však více poškozených způsobená škoda podnikatelem se sčítá.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.

Vyjádření dTestu

Publikováno
14.8.2017 10:43, před 7 lety

Společnost byla o podané stížnosti informována, bohužel však dosud neprojevila zájem se k případu vyjádřit. Vzhledem k tomu, že služba VašeStížnosti.cz funguje na principu oboustranné dobrovolnosti, jsme nuceni stížnost uzavřít.

V případě potřeby další konzultace se spotřebitel může obrátit na naši poradnu na telefonní lince 299 149 009.

Máte za to, že je obsah tohoto vyjádření nezákonný, nebo neslučitelný s našimi smluvními podmínkami? Takový obsah můžete nahlásit zde.