Počet nahlášených stížností: | 84 |
Z toho za letošní rok: | 0 |
Stále v řešení: | 0 |
Přes internetový portál Nebeslev jsem zakoupila záčátkem roku 2 vouchery do studia O.Šípkové. V popisu služeb na serveru bylo uvedeno, že proceduru nemohou absolvovat lidé trpící těžkou cukrovkou. Protože trpím pouze lehčí formou této nemoci, proceduru v hodně 999 jsem si zakoupila 2x. Stejně jako moje dcera, která se této akce zůčastnila. Před procedurou ale musela podepsat papír, kde byli navíc uvedeny i další zdravotní komplikace, které na internetu vůbec nebyli uvedeny. Proto jsem se raději poradila s mým lékařem, který mi proceduru striktně nedoporučil. Z tohoto důvodu, jsem požádala emailem slevový portál Nebeslev o vrácení peněz a to 21.února 2013. Po dvou měsících protahování komunikace mi byli peníze přislíbeny posláním na můj účet. Bohužel se tak do dnešního dne nestalo i přes několik urgencí. Poslední odpověď server zní: "Vzhledem k tomu, že v současné době řešíme s jedním dodavatelem velký soudní spor a díky negativní mediální kampani není naše současné postavení na trhu ČR nejpevnější, vrácení peněz klientům nebude probíhat minimálně další dva měsíce, než soudní spor vyhrajeme". Bylo mi sice nabídnuto připsání kreditů, ale protože jsem ztratila k této společnosti důvěru, žádám o vrácení peněz a ne připsání kreditů.
Vrácení peněz na můj účet
|
Tweet |
Zde záleží na tom, zda je Nebeslev s.r.o. ve vztahu ke spotřebiteli pouze zprostředkovatelem koupě mezi spotřebitelem a jiným prodejcem nebo zda je Nebeslev přímo tím prodejcem.
Dle tohoto je také potřeba vůči příslušnému subjektu uplatnit své nároky.
Společnost Nebeslev s.r.o. je nyní v insolvenci dle údajů v insolvenčním rejstříku.
Pokud tedy nárok směřuje ke společnosti Nebeslev s.r.o., tak je potřeba svoji pohledávku přihlásit v probíhajícím insolvenčním řízení.
Společnost Nebeslev s.r.o. na některé stížnosti zareagovala, přislíbila i plnění, ale dle informací od spotřebitelů plněno nebylo. Nyní již společnost na podané stížnosti nereaguje, tudíž jsme nuceni je uzavřít pro nereakci subjektu.
Společnost Nebeslev s.r.o. je v současné době v insolvenčním řízení a dosud nebylo rozhodnuto o úpadku. Pokud se již nestalo, doporučujeme přihlásit pohledávku do insolventního řízení - viz https://isir.justice.cz/isir/ueu/evidence_upadcu_detail.do?id=ca8bb54e-374d-41ba-abce-eaad508b2c9b a https://isir.justice.cz/isir/common/stat.do?kodStranky=FORMULAR.
Obvykle je slevový portál pouze zprostředkovatelem, tudíž se lze domáhat plnění po dodavateli zboží nebo poskytovateli služeb. V těchto případech bude třeba zjistit, jaký je vztah mezi společností a obchodníkem, který měl dle smlouvy plnit. Vůči obchodníkovi, pokud také není v insolvenčním řízení, by bylo nutné domáhat se právních nároků soudní cestou. Před samotným podáním k soudu doporučujeme zaslat předžalobní výzvu dle § 142a občanského soudního řádu (http://www.dtest.cz/clanek-3511/predzalobni-vyzva)a až následně podat žalobu. Zároveň doporučujeme kontaktovat vhodného advokáta ( http://vyhledavac.cak.cz/Units/_Search/search.aspx ), který by se případu věnoval a při případném ústním jednání spotřebitele zastupoval.
Hodnocení: